کد خبر: ۱۱۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: سفر چین به دعوت شرکت چینی برای تبادل اطلاعات با ۵ نفر از اعضای شورا و ۳ نفر از اعضای شهرداری به مدت ۸ روز انجام می‌شود.
توضیحات سخنگوی شورای شهر کرج در مورد سفر به چین

به گزارش آرانیوز از کرج علی قاسم‌پور در پایان یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در لایحه سفر به چین برخی در این میان آب به آسیاب دشمن ریختند و از لفظی که در مذاکرات بود یک مجادله‌ بزرگ ایجاد کردند. نظر هیئت تطبیق در ارتباط با این لایحه در شورا مورد پذیرش قرار گرفت و این سفر به دعوت شرکت چینی برای تبادل اطلاعات با 5 نفر از اعضای شورا و 3 نفر از اعضای  شهرداری به مدت 8 روز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه لایحه انتزاع فردیس و کرج نیز مسکوت ماند تا با تشکیل جلسه تکمیلی مجدداً در جلسه رسمی شورای شهر به آن پرداخته شود، افزود: برخی از لوایح به صورت عادی و دوفوریتی به شورا ارسال می‌شود که در لوایح دوفوریتی هیچ جایی برای بررسی آن جز صحن شورا وجود ندارد و مذاکرات صحن با خروجی صحن متفاوت است.

سخنگوی شورای شهر کرج، گفت: در این جلسه لایحه افزایش اعتباری آسفالت مناطق به میزان 80 میلیارد تومان برای نیمه دوم سال در نظر گرفته شد و بعد از تصویب در هیئت تطبیق به شهرداری ابلاغ و طبق برنامه زمان‌بندی اجرا می‌شود.

قاسم‌پور با اشاره به اراضی تاجبخش عنوان کرد: این لایحه در کمیسیون بررسی و تبادل نظر شد و پس از  چکش‌کاری در جلسه رسمی به کمیسیون تلفیق ارجاع شد که هفته آینده نتیجه آن اعلام می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج از تایید طرح تفصیلی کرج بعد از 14 سال خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح تفصیلی پس از یک دهه به نتیجه رسید؛ عدم تایید طرح تفصیلی  و عدم انطباق طرح تفصیلی با نیازهای مردم سبب تولید پرونده در کمیسیون ماده صد و تخلفات ساختمانی یا ارجاع به پرونده به کمیسیون تطبیق توافقات و بار مضاعف بر مردم است و تایید و تصویب آن به عهده شورا نیست.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار