کد خبر: ۱۱۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان خراسان رضوی از شعار سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ با عنوان برای ایران برای مدرسه است خبر داد.
سال تحصیلی جدید با شعار

 به گزارش آرانیوز از مشهد، محمود رضایی در حاشیه مراسم جشن جوانه ها در دبیرستان میرزا حسن افشار اظهارداشت:اگر شعار سال تحصیلی جدید را برای ایران برای مدرسه انتخاب کردیم به این معناست که ما به عشق ایران و برای ایران تلاش می‌کنیم و ماباید درفضای مدرسه کاری انجام دهیم که همیشه پرچم ایران برافراشته باشد.

وی ادامه داد: آغاز سال تحصیلی همیشه با هفته دفاع مقدس مزین است ویادی کرد از همه شهدای دفاع مقدس و دانش آموزان و معلمان شهید و معلمان فقیدی که درجمع مانیستندو نهایت تلاش خود را انجام دادند.

رضایی خاطرنشان کرد: همیشه اعتقادات و آداب و باورهای ما به ویژه نام شهدای ما باید بر تارک بلند ایران اسلامی بدرخشد و آنچه که امروز در آموزش و پرورش  وجود دارد این است که تمام ماموریت‌های ما برای این ماموریت اصیل است که نام ایران در تاریخ و در جهان درخشان باشد.

وی عنوان کرد: علت نامگذاری جشن جوانه‌ها این است که دانش  آموزان در این دوره می‌خواهند به هویت بخشی خود برسند و استعداد خود را شکوفا کنند و یا خودشان را بازیابی کنند.

مهدوی خواه، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز گفت: تشکل های دانش آموزی و میدان دادن به آنان، مشارکت والدین به عنوان نقش های تربیتی و نظارت 3 رویکرد مهم معاونت پرورشی است.

وی افزود: اقامه نماز، جهاد تبیین و حفظ سلامت روان دانش آموزان از وظایف آموزش و پرورش در راستایتعلیم و تعلم دانش آموزان ست.

مهدوی خواه تصریح کرد: زیست مسجدی، موضوع مشاوریار و کمک والدین به مشاور مدرسه، برگزاری نمایشگاه برنا، برگزاری دوره میم مثل مدیر برای 2هزار مدیر در مشهد، برگزاری دوره توانمندسازی مشاوران و معاونین پرورشی، نوجوان سالم و یاریگران زندگی، رشدواره و افزایش فعالیت های گروه پیشتازان مدرسه از دیگر مباحث مطرح شده است.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار