کد خبر: ۱۱۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری دو کلاهبردار رسیدساز جعلی خبر داد و گفت: متهمان پس از خرید گوسفند، مبلغ را به صورت شبا به حساب شاکی انتقال و رسید جعلی ارائه کردند.
دستگیری ۲ کلاهبردار رسیدساز جعلی در غرب استان تهران

به گزارش آرانیوز از استان تهران، سرهنگ شاهین حسنوند با اشاره به دستگیری کلاهبرداران، اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای شهرستان اسلامشهر و دریافت گزارشی مبنی بر اینکه در روز عید قربان چند شخص ناشناس جهت خرید دام به دامداری او مراجعه کرده و پس از خرید گوسفند، مبلغ را به صورت شبا به حسابش انتقال دادند که شاکی پس از دیدن رسید انتقال، دام خریداری شده به ارزش 305 میلیون ریال را تحویل داده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهاراتش اعلام کرد با توجه به عدم دریافت پیامک از سوی بانک متوجه عدم واریز وجه به حسابش و جعلی بودن رسید شده و با طرح شکوائیه و اخذ دستور قضائی به پلیس فتا مراجعه کرده بود.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: با اقدام فنی پلیس و به‌دست آمدن پلاک خودروی افراد کلاهبردار و آغاز تحقیقات تکمیلی مشخص شد، متهمان با مراجعه به مکان های مختلف اقدام به خرید کالا و ارائه رسید جعلی کرده و بیشتر در زمینه خرید خودرو با استفاده از رسیدساز جعلی فعالیت می‌کردند.

حسنوند در پایان خاطرنشان کرد: با رصد اطلاعاتی پلیس، متهمان که اخیرا در یکی از سایت‌های مجازی در حال فروش خودرو به دیگران بودند، مورد شناسائی قرار گرفته و در عملیاتی از سوی پلیس فتا، دو کلاهبردار رسیدساز جعلی دستگیر شدند.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار