کد خبر: ۱۱۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» با توزیع لوازم‌التحریر، البسه و کفش بین دانش‌آموزان مناطق محروم شهرستان اندیمشک اجرا شد.
اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در اندیمشک

به گزارش آرانیوز از اندیمشک، آیین توزیع 250 بسته لوازم‌التحریر و 100 بسته البسه و کفش بین دانش‌آموزان مناطق محروم با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک در مسجد حضرت خاتم‌الانبیاء کوی شهدا برگزار شد.

این اقدام در راستای رزمایش کمک مؤمنانه و طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» توسط گروه‌های جهادی و بسیج اصناف ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک صورت گرفت.

سرهنگ پاسدار سیدعطاءاله موسوی در این آئین ضمن تقدیر از زحمات جهادگران و خیرین اظهار کرد: جهاد برای مقابله با محرومیت‌ها اقدامی مؤثر و مهم محسوب می‌شود که جهادگران باید این کار را با قوت ادامه دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، با بیان اینکه هیچ کاری به زیبایی و ثواب خدمت به مردم نیست افزود: خدمت به مردم، سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد و این فرصت، لطف خداوند متعال است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ مشارکت خیرین در کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت باید گسترش و ادامه یابد تصریح کرد: شهدای والامقام در کارهای جهادی و کمک به مردم پیش‌قدم بودند و از خودگذشتگی کردند که ضرورت دارد ما ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

همچنین آئین توزیع بیش از 300 بسته لوازم‌التحریر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) منطقه کوی قائم برگزار شد.

این اقدام توسط قرارگاه مردمی جهادی و محرومیت‌زدایی شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای تحقق محله همدل و محله اسلامی با هدف کمک به خانواده‌های کم‌برخوردار کوی قائم صورت گرفت.

گفتنی است این قرارگاه در آستانه آغاز سال تحصیلی اقدام به رنگ‌آمیزی مدارس منطقه کوی قائم کرد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار