کد خبر: ۱۱۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان تأکید کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
 هفته دفاع مقدس یادآور رزم و اخلاص رزمندگان است

به گزارش آرانیوز از خرم‌آباد، امیر سرتیپ‌دوم ستاد بختیار کرمی‌نیا صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح لرستان گفت: ما در چهل‌وچهلمین سالگرد دفاع مقدس هستیم و مراسم رژه نیروهای مسلح در راستای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار است.

او اضافه کرد: مراسم رژه نیروهای مسلح مراسم تقدیر از ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده شهدایی است که در 31 شهریور 1359 تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از مرزوبوم ایران دفاع کردند.

دفاع مقدس مقطع برجسته انقلاب است/ در جنگ به خودباوری رسیدیم

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان عنوان ادامه داد: صدام مردادماه سال 1359 در جمع سران کشورهای عربی فراهم‌شدن زمینه برای گسترش مرز و عدم توانایی ارتش ایران برای مقابله با ارتش عراق را مطرح کرد.

کرمی‌نیا یادآور شد: امیر اسکندر بیرانوند از لرستان دوران دفاع مقدس به‌عنوان فرمانده گروهان در مقابل یک لشکر عراق ایستادگی کرد و خیال خام صدام برای تصرف خاک ایران نقش‌برآب شد. 

او بیان کرد: نیروهای ژاندارمری، بسیج و سپاه که از بطن انقلاب به‌‌وجود آمده بودند در مقابل دشمن ایستادند و تا جایی در جنگ پیشروی کردند که صدام اعلام آتش‌بس کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با بیان نقش مردم در دوران دفاع مقدس اعلام کرد:  مردم در امروز هم اجراکننده برنامه‌های دفاع مقدس هستند.

 
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار