کد خبر: ۱۱۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
سرلشکر محسن رضایی؛
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظم گفت: همزمانی میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و هفته دفاع مقدس پر از معنی و مفهوم ارزشمند است؛ بار دیگر سپاه محمد باید اقتدار خود را مقابل متجاوزان نشان دهد چرا که امروز در غرب آسیا توطئه‌های دیگری در حال شکل‌گیری است.

ملت ایران همیشه به اقتدار، عزت و توانمندی نیروهای مسلح افتخار می‌کنند

به گزارش آرانیوز از استان خوزستان، سردار سرلشکر پاسدار «محسن رضایی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در مراسم رژه حماسی نیروهای مسلح در اهواز، اظهار داشت: ملت ایران همواره به اقتدار، عزت و توانمندی نیروهای مسلح افتخار می‌کند همانگونه که در دوران دفاع مقدس مردم در کنار سپاه و ارتش مقابل رژیم بعث ایستادند و به بزرگترین افتخار تاریخ ایران دست پیدا کردند.

وی افزود: همزمانی میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و هفته دفاع مقدس پر از معنی و مفهوم ارزشمند است؛ بار دیگر سپاه محمد باید اقتدار خود را مقابل متجاوزان نشان دهد چرا که امروز در غرب آسیا توطئه‌های دیگری در حال شکل‌گیری است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اکنون یک فرد افسار گسیخته در جهان به راه افتاده و روزی نیست که جنایتی را مرتکب نشود؛ هنوز حوادث خونین غزه تمام نشده است که متجاوزان صهیونیستی به همراه حامیانش به سمت لبنان رفته و در بیروت دست به جنایت بزرگ دیگری زدند.

وی تصریح کرد: با این شرایط ممکن است پس از لبنان، جنایات خود را به سمت عراق، سوریه و یا با اشتباه بزرگتری، به سمت ایران، بکشانند و به نوعی بار دیگر جنگ حق علیه باطل در پیش است.

سرلشکر رضایی خاطرنشان کرد: تقارن هفته‌ دفاع مقدس با ولادت پیامبر اسلام، نشان می‌دهد یک بار دیگر مشابه حادثه‌ای که در جهان رخ داده، در ایران در حال رخ دادن است.

وی افزود: بایدن و اروپا بار دیگر در حال ارتکاب اشتباه بزرگی هستند ؛ امروز آمریکا و اروپا مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان مماشات می‌کنند و نمی دانند که این سکوت چقدر به ضرر آن‌ها است و وای به روزی که با شعله ور شدن جهان اسلام این سکوت شکسته شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی و جهان غرب با توطئه‌ها و جنایت‌های خود خون یک میلیارد مسلمان را به جوش آورده‌اند و بی شک به زودی تاوان سنگینی برای این جنایات می‌پردازند. 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار