کد خبر: ۱۱۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
نماینده ولی فقیه در استان همدان:
آیت‌الله «شعبانی» با بیان اینکه هدف سربازان اسلام ایستادن در برابر فرعونیان است، گفت: این ایستادن هست که مشخص می‌کند کدام میدان پیروز است.

هدف سربازان اسلام ایستادن در برابر فرعونیان است

به گزارش آرانیوز از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان برگزار شد، اظهار داشت: فرق جمهوری اسلامی و جریان مقاومت و جریان حقی که با سربلندی در برابر مستکبران می ایستد جهت گیری الهی او است.

وی با بیان اینکه جریان باطل نسل کشی می‌کند برای اینکه بتواند دنیای خودش را بهتر تامین کند، افزود: فرق هست بین رژیمی که کودکان را می‌کشد با آن جوانی که در برابر مستکبران می‌ایستد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه هدف سربازان اسلام ایستادن در برابر فرعونیان است، گفت: این ایستادن هست که مشخص می‌کند کدام میدان پیروز است، آن چیزی که می‌تواند یک ملت را سربلند کند و احساس اقتدار در یک ملت ایجاد کند جهت‌گیری الهی است. اگر در مقابل زورگوها ایستادیم احساس پیروزی خواهیم کرد.

وی متذکر شد: رژیم صهیونیستی با کنترل تمام رسانه‌ها نمی‌تواند احساس شکست خودشان را کنترل کنند، آنان هم می‌دانند کسانی پیروز میدان هستند که برای خدا تلاش کنند.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار