کد خبر: ۱۱۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴

 

پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

 

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

31 شهریورماه مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس، فرصتی است تا یاد شهدای گرانقدر را گرامی بداریم و از رشادت‌ها، دلاوری‌ها و فداکاری‌های ایثارگران قدردانی کنیم؛ عزیزانی که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آماده نبردی ناخواسته شدند که دشمنان این مرز و بوم آن را بر کشور تحمیل کردند.  

دفاع مقدس، برگ زرینی از تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است که تعجب و تحسین بسیاری از تحلیل گران و مفسران مسائل سیاسی و نظامی دنیا را برانگیخت که چگونه ممکن است انقلاب نوپای ایران اسلامی با کمترین امکانات و ساز و برگ نظامی در مقابل ارتشی مجهز به انواع ادوات جنگی صف‌آرایی و دشمن متجاوز و متحدان و حامیان غربی‌اش را درسی عبرت‌آموز داد.  

دفاع مقدس هنوز هم موضوع مناسبی برای تحقیق و پژوهش است تا زوایای پنهان این جهاد عظیم که کشور را از گزند حوادث مصون داشت، آشکارتر شود. آشنایی با راهکارهای اتحاد و همبستگی بین تمامی اقشار جامعه، شیوه مدیریت جنگ و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌تواند الگویی برای نسل جوان و پیشبرد برنامه‌های اجرایی کشور در شرایط کنونی باشد.

امیدکه بتوانیم با بهره گیری از آموزه های معنوی و نکات مدیریتی دوران دفاع مقدس نقش خود را در رشد و شکوفایی کشور به خوبی ایفا کنیم.

اسماعیل للـه‌گانی

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار