کد خبر: ۱۱۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگاور خبر داد؛
«صفری» از برگزاری نمایشگاه نقاشی با موضوع بسیج که در پایگاه معبد آناهیتا شهرستان کنگاور خبر داد.

برگزاری نمایشگاه نقاشی با موضوع بسیج

به گزارش آرانیوز از کرمانشاه، «نصرالله صفری» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگاور امروز در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه نقاشی با موضوع بسیج که در پایگاه معبد آناهیتا شهرستان کنگاور  در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نقاش کنگاوری و کارآموزان او به منظور احیای نام و یاد شهیدان، جانبازان و آزادگان تابلو چهره آنان را به روش سیاه قلم و زغال به تصویر کشیده‌اند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگاور افزود: در این نمایشگاه فرهنگی و هنری آثاری از هنرمندان هشت سال به بالا برای تماشای عموم و خانواده‌ها به نمایش گذاشته شده است.

وی برپایی این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای ارایه آثار و نقد و بررسی آنها دانست و گفت: چنین تحولی در واقع زمینه ساز بالندگی، پویایی و افزایش انگیزه هنرمندان در خلق آثار با موضوع دفاع مقدس می شود.

صفری هم ضمن ابراز خشنودی از آثار و فضای نمایشگاه که باعث زنده نگه داشتن گنجینه دفاع مقدس و حفظ ارزشهای آن شده، از زحمات هنرمند سرکار خانم خزایی قدردانی کرد.

علاقمندان به هنر نقاشی تا هفتم مهرماه جاری می‌توانند برای بازید از این نمایشگاه، صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به موزه معبدآناهیتا واقع در بلوار انقلاب کنگاور مراجعه کنند.

 
نظرشما
پربازدیدها