کد خبر: ۱۱۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
با شعار «برای ایران، برای مدرسه» صورت گرفت؛
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، آئین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ امروز با حضور «میثم معافی» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، «اسماعیل آرامجان» معاون فرهنگی کمیته امداد استان و مسئولان شهرستانی در مدرسه دخترانه شاهد (مقطع ابتدایی) شهرستان نکا برگزار شد.

آئین بازگشایی مدارس در شهرستان نکا

به گزارش آرانیوز از مازندران، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، آئین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ امروز با حضور «میثم معافی» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، «اسماعیل آرامجان» معاون فرهنگی کمیته امداد استان و مسئولان شهرستانی در مدرسه دخترانه شاهد (مقطع ابتدایی) شهرستان نکا برگزار شد.

در این مراسم «میثم معافی» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدای دانش آموز اظهار داشت: هزار و ۷۱۰ دانش آموز شهید در مازندران و ۳۶ هزار دانش آموز شهید در کشور داریم که باید همه ادامه دهنده راه این شهیدان باشیم.

وی به شعار آغاز سال تحصیلی جدید با عنوان «برای ایران، برای مدرسه» اشاره و بیان کرد: شما دختران موفق امروز و مادران آینده ساز برای فردای ایران قوی هستید.

این مسئول به برگزاری زنگ عاطفه‌ها که مهر ماه در مدارس کشور نواخته می‌شود اشاره کرد و ادامه داد: دانش آموزان شبکه احسان و نیکوکاری را قدرتمند می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران ترویج فرهنگ خیر و احسان را مهم برشمرد و گفت: نیکوکاری به عنوان یک فرهنگ متعالی باید در میان دانش آموزان فعال شده و تقویت و توسعه آن با کمک معلمان به نتیجه خواهد رسید.

 
نظرشما
پربازدیدها