کد خبر: ۱۱۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) از برگزاری ۳ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های استان تهران خبر داد و گفت: بازسازی سه عملیات غرورآفرین والفجر ۸، والفجر ۲ و کربلای ۵ از برنامه‌های شهرستان‌های استان تهران است.
برگزاری ۳ هزار برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در استان تهران

به گزارش آرانیوز از ری، مجید امیرعبداللهیان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ری، با اشاره به‌ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: در چهل و چهارمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس بالغ بر 3 هزار برنامه در بیش از 2 هزار پایگاه مقاومت و 3 هزار و 800 کانون بسیج برگزار می‌شود.

 وی افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، رزمایش‌ها و نشست‌های بصیرتی با هدف تبیین و نشر و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه و نشست‌های علمی‌پژوهشی به تأسی از دستاوردهای انقلاب در دفاع مقدس و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان از جمله برنامه‌های هفته دولت در شهرستان‌های استان تهران است.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در ادامه گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر ضرورت حفظ اتحاد و همبستگی ملی و ترویج روحیه جهادی در بین آحاد مردم، برنامه هفته دفاع مقدس با رویکرد ایمان و امید با بهره‌گیری از دستاوردهای جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

 امیرعبداللهیان تأکید کرد: بازسازی سه عملیات غرورآفرین والفجر 8، والفجر 2 و کربلای 5، دیدار و تکریم خانواده‌های معظم شهدا در قالب یادواره‌های خانگی و آبروی محله و تکریم جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های استان تهران است.

 وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، فروشگاه و نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی، پویش کتاب‌خوانی برای 80 عنوان کتاب نشر دهم، ساخت 10 ماکت فرماندهان لشکر 10 سیدالشهدا، مراسم شب شعر و شب خاطرات، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و اعزام راویان به مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات بخش‌های دیگری از برنامه‌ها است.

 چرا جنگ 8 ساله ایران و عراق به ‌دوران دفاع مقدس تبدیل شد؟

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده‌های شهدا و فرماندهان شاخص، نامگذاری میادین و خیابان‌ها به نام شهدا، تقدیر از جوانان و نخبگان، تجلیل از سربازان و خانواده‌های آن‌ها، انجام کمک‌های مؤمنانه، سرپرستی ایتام و آزادی زندانیان بخش‌های دیگری از برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

 

 

 
نظرشما
پربازدیدها