کد خبر: ۱۱۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان خبر داد؛
  سرهنگ «حبیبی» از برگزاری آیین تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در گیلان خبر داد و گفت: باید به نقش کلیدی زنان به‌ویژه مادران و همسران در دوران دفاع مقدس نیز بپردازیم که با صبر و مقاومت خود از رزمندگان پشتیبانی کردند.

پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در گیلان تجلیل می‌شوند

به گزارش آرانیوز از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در استان اظهار داشت: چهارم مهرماه آیین تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان را همزمان با کشور در گیلان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به نقش در دوران دفاع مقدس گفت: محور این تکریم و تجلیل، بانوان هستند، زیرا دشمن طی چند سال اخیر با جنگ نرم و ترکیبی خود عفاف و حجاب را مورد هجمه قرار داده  و باید به نقش کلیدی زنان به‌ویژه مادران و همسران در دوران دفاع مقدس بپردازیم که با صبر و مقاومت خود از رزمندگان پشتیبانی کردند.

مدیرکل حفظ نشر و آثار ارزش‌های دفاع مقدس گیلان تجلیل از بانوان اثرگذار در سنگر تبیین معارف دفاع مقدس و دختران و همسران شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس سال جاری دانست و بیان کرد: بانوان نویسنده و شاعر و هنرمندی که با تولیدات هنریشان به انتقال فرهنگ دفاع مقدس در فضای حقیقی و مجازی کمک می‌کنند تجلیل خواهند شد.

حبیبی با ابراز خرسندی از افتتاح باغ‌موزه دفاع مقدس گیلان در هفته دفاع مقدس تصریح کرد: علیرغم عقب ماندگی گیلان نسبت به سایر استان‌ها در راه‌اندازی موزه دفاع مقدس، این مهم در استان محقق شده و در دهه اول مهرماه سال جاری شاهد افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گیلان خواهیم بود که شامل ساختمان اداری و مرکز فرهنگی و ساختمان اسناد و کتابخانه است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها