کد خبر: ۱۱۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی استان قزوین آخرین وضعیت پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی شهید رئیسی را تشریح کرد.
پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی شهید رئیسی در چه مرحله ای است؟

عبدالله دیده‌بان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خدمات درمانی و بهداشتی استان قزوین در گفت‌وگو با آرانیوز در قزوین، اظهار داشت: بیمارستان 700 تختخوابی(شهید رئیسی) استان قزوین با 28 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

وی ادامه داد: تا قبل از دولت سیزدهم، بیمارستان 700 تختخوابی شهید رئیسی تنها با 10 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خدمات درمانی و بهداشتی استان قزوین، افزود: پس از استقرار دولت سیزدهم در مسند اجرایی کشور و پیگیری بیمارستان 700 تختخوابی به عنوان یکی از نیازهای اصلی مردم استان قزوین شناخته و تکمیل آن مورد توجه جدی قرار گرفت. 

دیده‌بان تصریح کرد: در سه سال گذشته و پس از استقرار دولت سیزدهم این پروژه 18 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، این در حالی است که سال 1395 تا 1400(دولت دوازدهم) تنها با 10 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: از محل مصوبات سفر استانی رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی به استان قزوین 350 میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه بیمارستان 700 تختخوابی قزوین تخصیص یافت.

به گزارش آرانیوز، فاطمه محمدبیگی، نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی پیشتر کمبود جدی تخت‌های بیمارستانی در استان قزوین را تاکید کرده بود.

کلنگ پروژه بیمارستان 700 تختخوابی شهید رئیسی استان قزوین هم زمان با دهه مبارک فجر در بهمن ماه سال 1395 با حضور جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی(دولت دوازدهم) به زمین زده شده بود که با مشکلات عدیده‌ای از جمله کمبود منابع مالی همراه بود.

پس از استقرار دولت سیزدهم و سفر استانی رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی به قزوین و تخصیص منابع مالی به این پروژه با سرعت بالایی در حال انجام است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها