کد خبر: ۱۱۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
فرمانده سپاه شیراز از برگزاری همایش اجلاسیه ادیان توحیدی در روز ۳۰ مهرماه در شیراز خبر داد و گفت: در هفته دفاع مقدس و به مناسبت چهل و چهارمین پیروزی دفاع مقدس تعداد ۴۴ زندانی از زندان‌های فارس آزاد می‌شوند.
همایش اجلاسیه ادیان توحیدی در شیراز برگزار می‌شود

به گزارش آرانیوز از شیراز، سرهنگ پاسدار احمد جعفری در نشست خبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی سرشار از افتخارات غرورآفرینی است که هفته دفاع مقدس سالروز حماسه آفرینی مردان و زنان این سرزمین است که برای دفاع از نظام، انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور حماسه آفریدند و تا پای جان ایستادند و دوران طلایی دفاع مقدس رقم خورد.

وی افزود: دوران دفاع مقدس که به تعبیر حضرت آقا پر حادثه، پر معنا و پر فایده بود برای دیروز، امروز و فردای ماست.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز با بیان اینکه یکی از مهترین نکاتی که در دستور کار بسیج است، انتقال و بازگو کردن حقایق دفاع مقدس به نسل جوان است، ادامه داد: لذا باید همگی ما از الگوی ناب دفاع مقدس استفاده کنیم، چرا که بهترین الگوی کارآمدی، اتحاد و همبستگی است و امروز باید برای حل مسائل کشور نهایت استفاده را ببریم.

جعفری بیان کرد: ناحیه سپاه حضرت بقیه الله شیراز در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تکریم رزمندگان برنامه‌های متعددی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به برگزاری یک‌ هزار و 130 عنوان برنامه‌ در سطح ناحیه بقیه‌الله شیراز، بیان کرد: امسال برنامه هفته دفاع مقدس برگرفته از کنگره 15 هزار شهید استان فارس قرار دارد که برگزاری 110 جشن محله‌ای در مساجد، حسینیه‌ها و پارک‌ها، رزمایش دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران، برپایی یادواره‌های شهدا و آبروهای محله با تعداد 89 یادواره جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین این برنامه‌ها است.

وی از رزمایش توزیع 2200 بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان و بهره‌برداری از 20 منزل مرمت شده خبر داد و گفت: مراسم اقتدار بسیج ، افتتاح پایگاه‌های مقاومت در هفته دفاع مقدس، بدرقه دانش‌آموزان فرزندان شهدای مدافع حرم صبح امروز کلید خورد، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با موضوع نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقات ورزشی، اهدای جهیزیه به نیابت از شهدا به نوعروسان از دیگر مأموریت‌هایی ناحیه بقیه الله شیراز است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز در پایان از برگزاری همایش اجلاسیه ادیان توحیدی در روز 30 مهرماه و برپایی اجلاسیه یادواره شهدای حرم شاهچراغ در روز 4 آبان‌ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد گفت: در هفته دفاع مقدس و به مناسبت چهل و چهارمین پیروزی دفاع مقدس تعداد 44 زندانی از زندان‌های فارس آزاد می‌شوند.

 
نظرشما
پربازدیدها