به گزارش آرانیوز از تبریز، این دوره در راستای برنامههای آموزشی رشد و تعالی حرفهای مدیران و کارشناسان روابط عمومی نفت است، از اول تا پنجم مهرماه در تبریز برگزار میشود.
یکی از ویژگیهای متمایزکننده این دوره، تمرکز ویژه بر روی فناوریهای نوین و نقش رو به رشد هوش مصنوعی در روابط عمومی است. در این دوره، شرکتکنندگان با آخرین دستاوردهای حوزه هوش مصنوعی و کاربردهای آن در تحلیل دادهها، پیشبینی روندها و تعاملات موثر با ذینفعان آشنا میشوند.
چنگیز زارعی، رئیس مجتمع پتروشیمی تبریز در آغاز این دوره، بر اهمیت سرمایهگذاری در آموزش و توسعه نیروی انسانی تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به تغییرات سریع در محیط کسبوکار و رقابت شدید در بازارهای نفتی، ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان حوزه روابط عمومی امری ضروری است.
وی افزود: نقش روابط عمومیها در تحقق چشمانداز، آرمان و اهداف عالی هر سازمانی بیبدیل است و تبیین استراتژی شرکتها اساساً بر عهده واحد روابط عمومی آن سازمان است.
زهرا محمدی، مسئول آموزش و رئیس آینده پژوهی روابط عمومی نفت نیز با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره در راستای اجرای سند راهبردی وزارت نفت، بر لزوم توانمندسازی کارکنان با برگزاری دورههای آموزشی تخصصی در حوزه روابط عمومی، تأکید کرد.
وی افزود: با برگزاری این گونه دورهها، میتوان به نیروی انسانی متخصص و حرفهای در حوزه روابط عمومی دست پیدا کرد که بتواند به خوبی از عهده چالشهای پیش رو برآید.
شرکت پتروشیمی تبریز با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان خود و صنعت نفت نسبت به برگزاری این دوره آموزشی اقدام نموده است.
شایان ذکر است کارگاههای عملی در حاشیه این دوره برگزار شده است تا شرکتکنندگان بتوانند به صورت مستقیم با ابزارها و نرمافزارهای هوش مصنوعی کار کنند. مدرس این دوره تخصصی، دکتر حسین امامی از اساتید به نام و برجسته حوزه ارتباطات و فناوریهای نوین است.