کد خبر: ۱۱۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
استاندار خراسان شمالی، گفت: نابودی اسرائیل به‌زودی قطعی و حتمی است.
نابودی اسرائیل به‌زودی قطعی و حتمی است

به گزارش آرانیوز از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد امروز در پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، اظهار داشت: وحدت و انسجام ما خنثی کننده تمام تحریکات دشمنان خواهد بود و چه بسا که این موضوع تاکنون در صحنه های مختلف به اثبات رسیده است.

وی افزود: حضور پیشکسوتان دفاع مقدس باید منجر به ترسیم ارزش‌ها برای نسل جوان شود. امروز اگر وضعیت ایران قبل از انقلاب،  بیان و یادآوری نشود، نمی‌توانیم زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در دوره دفاع مقدس را بیان کنیم.

استاندار خراسان شمالی از امام راحل به عنوان یک بیدارگر در مسیر حفظ ارزش ها یاد کرد و گفت: دشمنان به آرامی انسان‌ها را از مسیر تکاملی دور می‌کردند تا انقلاب اسلامی رخ ندهد و این اقدام را با ترورها و تجزیه‌طلبی‌ها انجام دادند، اما نتوانستند نتیجه‌ای کسب کنند.

حسین‌نژاد ادامه داد: پس از عدم توفیق دشمن٬ آنان ما را درگیر جنگ نابرابر و ناعادلانه کردند، اما پایه‌های مقاومت ما، دین و قرآن ما را نجات داد. تمام موضوعی که قدرت‌های سلطه آن را دنبال می کنند کم‌رنگ کردن ارزش‌ها است.

وی تصریح کرد: دشمنان تبلیغات و هزینه‌های گزاف در مسیر کم‌رنگ کردن اقتدار و عزت ایران انجام داده‌اند، اما پایه و اساس مستحکم رابطه رهبری و حضور مردم، دین اسلام و قرآن است و هرگز تضعیف  نخواهند شد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه ایران به عنوان تعیین کننده تمام معادلات منطقه است، افزود: نظم جدیدی را در این منطقه شاهد هستیم به طوری که نابودی اسرائیل را به‌زودی خواهیم دید. روحیه ولایت‌مداری مردم موجب می‌شود تا نظم نوین منطقه، رژیم اسرائیل غاصب را ریشه‌کن کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این مراسم گفت: یکی از برنامه‌های محوری ما٬ آیین تجلیل از پیشکسوتان است که همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای این برنامه بسیار کمک کننده بود.

مهدی الهی‌راد بیان کرد: برای حفظ و پایداری آثار شهدا و برجسته کردن نقش خراسان شمالی در حوزه دفاع مقدس، توجه به تکمیل موزه دفاع مقدس الزامی است.

وی ادامه داد: هر چند پیشرفت های خوبی حاصل شده، اما باز هم نیازمند پیگیری‌های جدی‌تری هستیم. برای موزه دفاع مقدس ظرفیت حداقلی ایجاد شده و مورد استقبال دانش‌آموزان و دانشجویان قرار گرفته، اما اگر بیشتر مورد توجه قرار گیرد نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد داشت.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار