کد خبر: ۱۱۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تسلیم و سازش در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی حرام مطلق است و تا این غده سرطانی ریشه کن نشود، منطقه روی آرامش نخواهد دید.
تسلیم و سازش در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی حرام مطلق است

به گزارش آرانیوز از قم، آیت الله محسن اراکی دقایقی قبل در اجتماع بزرگ حوزویان در مدرسه علمیه فیضیه قم با محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین و انتقاد از موضع انفعالی جهان اسلام و مجامع بین المللی، گفت: باید تهاجم گسترده را علیه رژیم کودک کش صهیونیستی آغاز کرد، زیرا بهترین و مهمترین وسیله دفاعی، تهاجم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که امروز عمر رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است، افزود: این رژیم خونخوار به هیچ معاهده و قانون بین المللی پایبند نیست و تا ریشه کن نشود ما در منطقه آرامش نخواهیم داشت.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: ریشه‌کن‌سازی این غده سرطانی هدف گذاری جبهه مقاومت اسلامی باشد. باید همه جهان اسلام و امت غیور به هر ترتیب که ممکن است خود را در صف مقاومت قرار دهند.

مردم منتظرند مرحله دوم عملیات وعده صادق اجرا شود

 آیت الله اراکی با تاکید بر ای که پیروزی قطعی از آن جبهه مقاومت خواهد بود، گفت: ایران بیشترین حمایت را از جبهه مقاومت و ملت فلسطین کرده است و مردم انتظار دارند ان شاءالله مرحله دوم عملیات وعده صادق اجرا شود و هرچه زودتر انتقام خون شهید اسماعیل هنیه گرفته شود.

 آیت الله اراکی تصریح کرد: به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه در پایتخت جمهوری اسلامی یک تجاوز آشکار به حریم ایران اسلامی بود و در انتظار پاسخ و ضربه محکم و بازدارنده تر به رژیم صهیونیستی هستیم تا شاکله این رژیم کودک کش نابود شود. ان شاءالله شاهد مرحله جدید وعده صادق باشیم.

کمک به جبهه مقاومت تکلیف شرعی و انسانی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام کمک به جبهه مقاومت و ملت مظلوم لبنان و فلسطین را ضروری و تکلیف شرعی و انسانی دانست و افزود: امروز آنها که نمی توانند با حضور در جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی بجنگند باید با مال، قلم، زبان، رسانه و .. از مقاومت حمایت کنند.

وی با انتقاد از برخی رسانه های داخلی، بر بسیج رسانه ای حمایت از مقاومت اسلامی تاکید کرد و گفت: احتیاج به بسیج رسانه ای داریم و امروز رسانه ها موظف هستند از جبهه مقاومت و مظلومان غزه و فلسطین حکایت کنند و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را برملا کنند.

نشستن و سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی حرام است

آیت الله اراکی افزود: امروز نشستن و سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و حامیانش به ویژه آمریکای جنایتکار حرام است، باید اعلام موضع کرد؛ امت اسلامی باید از مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین حمایت کند.

ما مسئولیم/ ضرورت راه‌اندازی پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مالی برای جبهه مقاومت

عضو مجلس خبرگان رهبری با پیشنهاد راه‌اندازی پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مالی به جبهه اسلامی مقاومت و مظلومان غزه و لبنان، بر این نکته مهم تاکید کرد آنها که می توانند در این عرصه کمک کنند بر آنان واجب است که وارد میدان شوند. اگر کمک نکنیم، مسئولیم و باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام این را هم یادآور شد که امروز مرحله آزمون سخت امت اسلام است و باید در صحنه عمل حضور پیدا کرد.

تسلیم و سازش در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی حرام مطلق است

آیت الله اراکی در ادامه با انتقاد از مدعیان دروغین حقوق بشر که چشمانشان را بر جنایات رژیم کودک‌کش و غده سرطانی صهیونیستی بسته اند، خطاب به ملت های مسلمان و سران اسلامی تاکید کرد که تسلیم و سازش در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی حرام مطلق است.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار