کد خبر: ۱۱۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
معاون بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه منطق بسیج مقاوم‌سازی در برابر تهدیدات و خطرات آن هم به‌صورت حداکثری است گفت: دفاع همه جانبه از هویت ملی، امنیت کشور، منافع مردم از مصداق دفاع مقدس محسوب می‌شود.
منطق بسیج مقاوم‌سازی حداکثری در برابر تهدیدات است

به گزارش آرانیوز از بوشهر ، سردار تیمور پایدار ظهر امروز در همایش بسیج دریایی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه بسیج یادگار امام راحل است اظهار داشت: امام خمینی (ره) آفریننده بسیج است و می‌فرمایند افتخار می‌کنم که یک بسیجی هستم.

وی با اشاره به اینکه مهمترین عنصر در دفاع، مردم هستند گفت: منطق بسیج مقاوم‌سازی در برابر تهدیدات و خطرات آن هم به‌صورت حداکثری است.

معاون بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه دفاع همه جانبه مادی و معنوی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دفاع همه جانبه از هویت ملی، امنیت کشور، منافع مردم از مصداق دفاع مقدس محسوب می‌شود.

سردار پایدار با استناد به بیانات امام راحل که بسیج لشکر مخلص خدا و مدرسه عشق است افزود: لشکر برای رزم، جنگیدن، و رزمنده به معنای قدرت مادی و جسمی، اراده، شجاعت و داشتن روحیه است.

وی داشتن ویژگی مخلص را جنگیدن در راه خدا و مجاهدت الهی دانست و تصریح کرد: قدرت برای شخص نیست بلکه قدم برداشتن در مسیر الهی و قدرت‌نمایی در برابر دشمن که مصداق عینی آن امیرالمومنین علی علیه‌السلام است.

معاون بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه بسیج مدرسه عشق است گفت: بسیجی دل‌باخته الهی در مسیر رضایت خداوند گام بر می‌دارد و در مدرسه بسیج، عشق به خدا، به مردم و معنویت با جهت مشخص تدریس و تعلیم داده می‌شود.

سردار پایدار بسیج را یک فرهنگ و تفکر دانست و تصریح کرد: بسیج قبل از اینکه یک سازمان باشد یک فرهنگ و تفکر است هر کس این تفکر داشته باشد بسیجی است.

وی فرهنگ بسیجی را مردمی و متحد بودن دانست و خاطرنشان کرد: احساس مسئولیت داشتن و در مقابل دشمن بی‌تفاوت نبودن، انقلابی بودن و قدر انقلاب داشتن از دیگر ویژگی فرهنگ بسیجی است.

معاون بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه نظم‌پذیر بودن، ترحم به ضعیف، و خدمت به مردم را از دیگر ویژگی بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: بسیجی هر چه قدرتش بیشتر شود خودش را کوچکتر می‌داند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه هم با بیان اینکه بسیج و بسیجی باعث اقتدار و سربلندی کشور هستند گفت: این مهم در همه برهه‌ها و مواقع حساس کشور به اثبات رسیده است.

سردار حیدر هنریان مجرد با اشاره به نقش و اقتدار بسیج دریایی افزود: هم اکنون بسیج دریایی نقش ویژه‌ای در دریا و سواحل استان بوشهر به عهده دارد.

وی ادامه داد: در مقابله با تهدیدات، مواجهه با حوادث طبیعی مانند سیل، بسیجیان با رشادت و ایثارگری ایفای نقش می‌کنند.

پایان بخش همایش بسیج دریایی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تجلیل از بسیجیان و پاسخگویی به نیازمندی‌های آنها بود.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار