کد خبر: ۱۱۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان

به گزارش آرانیوز مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در پیامی شهادت سید حسن نصرا... دبیرکل حزب ا... لبنان و‌جمعی از قرماندهان جبهه مقاومت را تسلیت گفت.

پیام دکتر احمد هاشمی به این شرح است:

بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بمباران لبنان و شهادت بزرگ مرد جبهه مقاومت حضرت حجت الاسلام والمسلمین، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، بار دیگر سندی بر حقانیت دفاع مشروع از مردم مظلوم و مقتدر لبنان، فلسطین و غزه در برابر رژیم جنایتکار و نامشروع صهیونیست و از سویی بیانگر هراس ، عجز و ناتوانی آنان در مقابل مقاومت امت حزب الله است.

اعتماد راسخ داریم با رشادت های مجاهدین رشید حزب ‌الله به عنوان نیرویی تأثیرگذار در مقابله با اشغال‌گری و تجاوزات رژیم صهیوفاشیسم، این ضربه‌ها خللی در اقتدار و استحکام جبهه‌ی مقاومت و حزب‌الله ایجاد نخواهد کرد و مقاومت قهرمانانه‌ی نماد‌های بی‌بدیل شرافت و آزادگی که در دفاع از ملت‌ مظلوم لبنان، فلسطین و غزه در مقابل رژیم غاصب، منحوس و ضد صلح صهیونیستی سینه سپر کرده‌اند با قوت ادامه خواهد داشت.

اینجانب شهادت اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت را به محضر مقام معظم رهبری و همچنین امت اسلامی و ملت لبنان، مقاومت فلسطین، رزمندگان جبهه‌ی مقاومت، ملت شریف ایران و بویژه کارکنان شرکت پالایش نفت بندرعباس و خانواده های محترم ایشان تسلیت می گویم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار