کد خبر: ۱۱۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳

پیام تسلیت جلیل مختار نماینده مردم شریف آبادان در پی شهادت سیدحسن نصرالله

▪️جلیل مختار نماینده مردم شریف آبادان طی پیامی شهادت سیدحسن نصرالله در پی حملات گسترده رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت لبنان را تسلیت گفت.

▪️در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

با قلبی اندوهگین شهادت سید مقاومت، نماد مبارزه با ظلم، پناه مظلومان و ستم‌دیدگان لبنان و منطقه، شهید سید حسن نصر الله (رضوان الله تعالی علیه) و همراهان ایشان را تسلیت عرض می نمایم.

آنچه در موشک‌باران وحشیانه ضاحیه‌ی بیروت توسط رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر با قساوت و بی‌رحمی رخ داده در استمرار حرکات ناجوانمردانه و ضد بشریت است و اکنون نیز که سید نصرالله عزیز به فیض عظیم شهادت نائل آمد، زهی خیال باطل است که اشغالگران و سفاکان تصور کنند به پیروزی رسیده‌اند چرا که جبهه‌ی عزتمند مقاومت اسلامی همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا حصول پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.

ایشان عمر شریف خود را با جهاد و مخلصانه در لبنان و با یاری مسائل دین حنیف و امت اسلامی و در راس آن قضیه نخست اسلام یعنی قدس شریف صرف کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همرزمان وی در حزب‌الله لبنان، جبهه مقاومت و تمامی آزادگان جهان و مردم ایران اسلامی از درگاه ایزد منان برای آن شهید والامقام علو درجات را مسئلت دارم.

انشاءالله به زودی خون مطهر نصرالله عزیز و تمامی شهیدان جبهه مقاومت با آزادی قدس شریف به ثمر خواهد نشست.

📝 جلیل مختار نماینده مردم شریف آبادان 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار