کد خبر: ۱۱۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
امام جمعه بردسکن گفت: با وجود بیش از ۱۵ معدن فعال در شهرستان بردسکن، آتش‌ نشانی این شهرستان نیازمند تجهیزات و امکانات است.
۱۵ معدن فعال در بردسکن و تجهیزات آتش‌‌نشانی که کافی نیست

به گزارش خبرگزاری آرانیوز از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی؛ امام جمعه بردسکن در مراسم تجلیل از آتش نشانان که به مناسبت 7 مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی که در محل فرهنگسرای این شهرستان برگزار شد، گفت: کار آتش‌نشانان بسیار حساس، خطرناک و پرریسک است و علاوه بر مهارت، باید ایمان قوی و توکل به خدا و احساس مسئولیت بالا داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کار آتش‌نشانان بسیار ارزشمند است، افزود: نجات جان انسان‌ها نزد خداوند متعال از هر اقدام دیگری ارزشمندتر است.

امام جمعه بردسکن با تاکید بر لزوم افزایش تجهیزات و امکانات آتش نشانی بردسکن گفت: با وجود بیش از 15 معدن فعال در شهرستان بردسکن، آتش‌ نشانی این شهرستان نیازمند تجهیزات و امکانات است.

شهردار بردسکن با بیان اینکه روز آتش‌نشان بهانه ای است برای قدردانی از این قشر زحمتکش گفت: آتش نشانی شغلی است که با عشق، اعتقاد و از خودگذشتگی همراه است.

محمد حسین مدیح افزود: خدمت در آتش نشانی از خود گذشتگی است.

رضا فخری، رئیس آتش نشانی بردسکن نیز با بیان اینکه از بیش از 50 نفر از آتش نشانان رسمی و داوطلب امروز تجلیل شدند گفت: در شهر بردسکن 2 ایستگاه آتش نشانی فعال داریم.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 340 عملیات داشته ایم افزود: 50 درصد عملیات‌های اطفاء حریق منازل، مغازه و ... و مابقی امداد و نجات و حوادث جاده ای بوده است.

فخری عنوان کرد: با توجه به اینکه در شهرستان بیش از 15 معدن فعال داریم، آتش نشانی بردسکن نیازمند تجهیزات و امکانات بیشتر از قبیل ماشین آلات‌، لوازم امداد و نجات و نیرو است.

جنایات اسرائیل نشان از خباثت و وحشیگری رژیم است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خواف، سید محمد رسولی؛ دادستان عمومی و انقلاب خواف نیز شب گذشته به مناسبت روز آتش‌نشان با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: زمانی که در مجمع عمومی سازمان ملل نخست وزیر ملعون رژیم صهیونیستی سخنرانی می‌کند و این جنایت فجیعانه را با بمباران مرتکب می‌شود، این نشان از خباثت و وحشیگری رژیم است.

وی افزود: در مدت طوفان الاقصی تاکنون بسیاری از فرماندهان جبهه مقاومت به شهادت رسیدند و این جنایات رژیم صهیونیستی بار دیگر ضرورت حمایت از مظلومان و مقاومت در برابر ظالمان را نشان می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب خواف ادامه داد: در حوزه آتش‌نشانی باید از نظر امکانات، نیروی انسانی و آموزش قوی باشیم چون خدای نکرده اگر مشکلی برای شما آتش‌نشانان رخ دهد، قابل جبران نیست.

سید محمد رسولی گفت: مسئولان باید تمام تلاش خود را برای ارتقای تجهیزات و ایمنی آتش‌نشانان در شأن این شهرستان به کار بگیرند تا به بهترین نحو به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم در جمع آتش‌نشانان شهرستان خواف حاضر شدیم تا ضمن قدردانی از زحماتتان اعلام کنیم که این مجموعه قضایی در کنار شما بوده و زحمات شما را می‌بیند.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار