کد خبر: ۱۱۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی از فعالیت ۳ هیئت اندیشه‌ورز نخبگان در استان خبر داد و گفت: این استان مهد پرورش علما، فضلا و نخبگان است‌.
فعالیت ۳ هیئت اندیشه‌ورز نخبگان در خراسان جنوبی

به گزارش آرانیوز از بیرجند، محمدمهدی ایزخواه صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: 10 مهرماه روز شهادت دکتر چمران در تقویم کشور به عنوان روز ملی نخبگان نامگذاری شده است‌.

وی گفت: دکتر چمران یک نخبه واقعی بود اما هدف وی جای دیگر بود و زمانی که امام خمینی(ره) رهبر انقلاب شد به کشور آمد و به عنوان فردی نخبه منشأ خیر و برکات فراوان برای کشور شد و هوش، ذکاوت و استعدادش را جهادگونه خرج انقلاب کرد.

رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی از فعالیت 3 هیئت اندیشه ورز نخبگان در استان خبر داد و افزود: در تحقق اهداف کشور باید به دنبال نخبگان باشیم چرا که این قشر اثرگذاری مهمی در این زمینه دارند.

ایزدخواه با تأکید بر اینکه در کنار دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت نخبگان نیز استفاده کرد، گفت: بسیاری از مشکلات و مسائل در ادارات توسط نخبگان احصاء و حل شده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز تأکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان در حل مسائل کشور دارند، یادآور شد: وظیفه بنیاد نخبگان این است که این الگوها را به نسل جوان معرفی کند.

رئیس بنیاد نخبگان خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: نخبگان نیز باید زیر نظر اساتید ویژه کار خود را پیش ببرند.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار