کد خبر: ۱۱۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸

پیام تسلیت دکتر فریدون حسنوند نماینده ادوار مجلس و مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسب شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و یارانش

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 

وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ

ما اراده کرده ایم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم.

 

شهادت فرمانده بی نظیر جبهه عظیم و مستحکم مقاومت و رهبر فهیم و رشید حزب الله لبنان سید حسن نصرالله را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) و رهبر فرزانه انقلاب و امت اسلام تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

 

همانطور که سید شهید و شهیر جبهه مقاومت بارها بیان فرمودند اسرائیل از خانه عنکبوت سست تر است.

 

ضربات مهلکی که این مجاهد فی سیبل الله بر پیکره صهیونیست ها این شیاطین انس و موجوادت اهریمنی وارد کرد و باعث فروپاشی هیمنه پوشالی آنها شد، در حافظه مظلومان و بی پنهان تاریخ به یادگار خواهد ماند و نقطه درخشان و ماندگار در مبارزه بر دستان خالی اما قلبی پر از یقین به خداوند و توکل به نصرت های الهی و توسل به اهل بیت (ص) است.

 

پیروزی جبهه مقاومت و اسلام قطعی و جز وعده های قطعی و حتمی الهی است.

 

شهادت سید حسن نصرالله ها، قاسم سلیمانی ها، ابو مهدی مهندس ها و تمام مجاهدین راه خدا شجره طیبه جبهه مقاومت را تنومندتر و استوارتر و شکست ناپذیر تر خواهد کرد.

 

سید مقاومت یک رهبر باتقوا و با ایمان و در عین حال فرماندهی باهوش و استراتژیستی قهار بود.

 

فقدان سید مقاومت بسبار عظیم است اما جبهه اسلام همیشه در حال رویش ها و باروری ها بوده و هست و هیچ گاه از نیروهای با اخلاص و با اراده تهی نخواهد شد و با رفتن یک سید حسن نصرالله صدها نصرالله دیگر به قدرت الهی ظهور خواهند کرد.

 

او به یاران شهیدش پیوست چون جز شهادت اجری برای این همه مبارزه بی امان با استکبار لایق و شایسته او نبود.سید حسن نصرالله خود معنای واقعی لبیک یا حسین بود در عصر حاضر.

 

شهادت هنر مردان خداست و جریان و مکتب سید مقاومت همان جریان و مکتب عاشورا است،مکتبی که انتهایش ختم به ظهور خواهد شد و شهادت اجری عظیم برای یک عمر مجاهدت و مبارزه و ایثار و ایستادگی بود که خداوند نصیب سید مقاومت و یارانش کرد.

 

فریدون حسنوند

مشاور رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت دکتر فریدون حسنوند نماینده ادوار مجلس و مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسب شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و یارانش

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار