کد خبر: ۱۱۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
معاون اول قوه قضائیه گفت: تعاملات صمیمانه و گسترده دستگاه قضا با نمایندگان مجلس، باعث می‌شود دستگاه قضا نیز دلگرم‌تر و با اراده‌ای مستحکم‌تر برای کمک به رفع مشکلات مردم قدم بردارد.
رفع مشکلات مردم با تعاملات گسترده دستگاه قضا با مجلس

به گزارش آرانیوز از گرگان، جلسه معاون اول قضاییه با مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه، ذبیح‌الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، بهزاد پورسید معاون حقوقی قوه قضاییه، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان و محمود اسپانلو دادستان مرکز استان و رئیس مجمع نمایندگان و نمایندگان این استان این استان برگزار شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی در این جلسه با تسلیت شهادت مظلومانه رهبر حزب الله و مقاومت لبنان، حجت‌الاسلام والمسلمین، سیدحسن نصرالله، گفت: ایشان مجاهدت‌ها و رشادت‌های خالصانه و تاثیرگذار بسیاری انجام داد که در نهایت پاداش بزرگی را نیز در راه مجاهدت‌های خود از خداوند متعال دریافت کرد. 

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به تعاملات موجود بین دستگاه قضا و نمایندگان مجلس افزود: به‌واسطه جلسات مکرر صورت گرفته بین اعضای دو قوه، ادبیات تشکیلات قضایی و تقنینی یکی شده که این روند محسوس و ملموس است. 

وی با بیان اینکه قدردان زحمات نمایندگان مجلس هستیم، تصریح کرد: تعاملات صمیمانه و گسترده دستگاه قضا با نمایندگان مجلس، باعث می‌شود دستگاه قضا نیز دلگرم‌تر و با اراده‌ای مستحکم‌تر برای کمک به رفع مشکلات مردم قدم بردارد.

خلیلی با اشاره به کشاورزان سختکوش و زحمتکش گلستان گفت: کشاورزان این استان در چند نوبت در سال، روی زمین‌های خود محصولات کشاورزی کشت می‌کنند لذا زمین رهاشده‌ای در این استان وجود ندارد و این ظرفیت طبیعی و انسانی گسترده در این استان نباید مغفول بماند. 

معاون اول قوه قضاییه افزود: بازرسی کل کشور در این استان فعال است و در نظارت خود تنها هشداری عمل کرده و تاکنون مانعی برای ادامه فعالیت‌ها و اقدامات ایجاد نکرده و به بهبود عملکرد سایر ارگان‌ها کمک کرده است. 

وی با اشاره به ضرورت اصلاح ساختار‌ها تصریح کرد: برای اصلاح ساختار‌ها نیاز به انجام کار دقیق و علمی کارشناسانه داریم. 

سلمین خلیلی گفت: ناترازی آب و مهار آب‌های سطحی در این استان چالش و مشکل بزرگی است که باید نمایندگان استان برای رفع این مشکل اقدامات لازم را‌داشته باشند و دستگاه قضا نیز هرگونه همکاری در این راستا لازم داشته باشد، دریغ نخواهد کرد. 

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار