کد خبر: ۱۱۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸

مرتضوی خبر داد: اجرای تمهیدات پیشگیرانه منطقه9 در اولین بارش پاییزی پایتخت

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه9؛ سیدمحمد رحیم مرتضوی با اعلام این خبر گفت: با عنایت به لزوم اتخاذ تدابیر اجرایی به منظور پیشگیری از مشکلات ناشی از آب ماندگی و آب گرفتگی در فصل بارش و روانسازی ترافیکی معابر، تمهیدات پیشگیرانه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به بارندگی‎هایی که در شهر تهران شروع شده، عوامل، ناظرین و کارگران خدمات شهری منطقه9 در حالت آماده باش قرار گرفته‎اند .

 مرتضوی عنوان کرد: در همین راستا اکیپ اجرایی منطقه9 با اشراف مکانی و سرعت عمل نسبت به پایش و رصد نقاط آبگیر شامل شبکه های اصلی و فرعی  در غرب تهران اقدام کردند.

شهردار منطقه9 بیان کرد: اقدامات پیش از بارش شامل لایروبی انهار و کانال ها می باشد که در موعد مقرر انجام شده، ضمن آنکه در حین بارش نسبت به رصد میدانی نقاط آبگیر اقدامات لازم توسط تیم اجرایی منطقه9 انجام می‎شود تا در مرحله سوم و پس از بارش ها نسبت به رفع رسوباتی که از بالادست منتقل شده، جهت تسهیل در جریان آبهای سطحی اقدام شود.

این مدیر شهری در منطقه9 یادآور شد: هم اکنون و با وجود ادامه بارش های در شهر تهران، تردد در معابر غربی پایتخت به همت عوامل اجرایی منطقه9 روان می باشد.

وی تاکید کرد: شهروندان می‎توانند در صورت مشاهده آبگرفتگی در معابر منطقه9 مراتب را از طریق سامانه 137 اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار