کد خبر: ۱۱۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
آیین تکریم مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل سابق بیمه دی با حضور هیئت مدیره، هیئت عامل، مدیران ستاد و شعب، مدیران شرکت‌های تابعه، روسای ادارات و کارشناسان ستاد و شعب به صورت حضوری برای همکاران ستاد و وبینار برای همکاران شعب برگزار شد.

آیین تکریم مدیرعامل سابق بیمه دی برگزار شد

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه دی، مهندس طاهر موهبتی ضمن تقدیر از تلاش‌های همکاران شرکت در مدت تصدی ایشان، بیان کرد: همکاران بیمه دی در ستاد و شعب در این مدت تمام تلاش و کوشش خود را برای تحقق اهداف به کار بستند و شعار «دانستن، خواستن و توانستن» را عینیت بخشیدند.

وی افزود: نیروی انسانی می‌تواند کارهای بزرگی را رقم بزند، چنان که سرمایه انسانی بیمه دی بر اساس برنامه مدون حرکت کرد و توانست به گواهی آمار و ارقام، شرایط بسیار مطلوبی را برای شرکت رقم بزند و قلّه‌های رفیع موفقیت را فتح نماید. عملکرد همکاران سهام ساز است و توانست ارزش سهام شرکت را ارتقا بخشد. این همکاری و همدلی اعضای خانه فیروزه‌ای بیمه دی می تواند الگوی خوبی برای سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها باشد که پیشنهاد می‌کنم این تجربه موفق به صورت مکتوب در اختیار صنعت قرار گیرد.

مهندس موهبتی اظهار کرد: به کارگیری و استفاده بیش از پیش از دانش شبکه فروش اثر بخش است و می‌تواند به نفع کسب و کار شرکت باشد. تردید ندارم امسال نیز با حضور دکتر صفی خانی حرکت رو به پیشرفت بیمه دی ادامه دار خواهد بود.

در ادامه این مراسم همچنین دکتر حمیدرضا صفی‌خانی رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت، ضمن تقدیر از زحمات مهندس موهبتی بیان کرد: وجود مهندس موهبتی برای بیمه دی همچنان ارزش آفرین خواهد بود و ما با ایشان خداحافظی نخواهیم کرد تا بتوانیم از ظرفیت‌های ایشان در راهبری شرکت معظم بیمه دی بهره ببریم.

وی افزود: مهندس موهبتی ویژگی‌های رهبری سرشتی و نیز قابلیت‌های اکتسابی از جمله توانایی برقراری ارتباط و به کارگیری ضریب هوشی (IQ) ، هوش هیجانی (EQ) و ضریب نجابت (DQ) را برای رهبری یک سازمان دارا هستند. همچنین انگیزه ایشان برای کار کردن در بیمه دی به گونه‌ای بود که نقطه‌ی عطفِ سبک رفتار و انسجام سازمانی و نوسازی انگیزشی همکاران در بیمه دی قرار گرفت.

در آیین تکریم مهندس موهبتی، آقایان عباسعلی بنی‌صفار عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آتیه سازان امید نسل امروز، محمد سپاهی عضو هیئت مدیره، بهمن برزگر عضو هیئت عامل و معاون برنامه‌ریزی و تحول کسب و کار و مهدی شریعتی‌فر مدير استان خراسان رضوي و مشاور مديرعامل در امور بنياد شهيد به ایراد سخنرانی پرداختند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار