کد خبر: ۱۱۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری بندر بوشهر از افتتاح پارک ویژه سالمندان در بوشهر خبر داد و گفت: برای راه‌اندازی این طرح اعتبارات لازم تخصیص یافته است.
راه‌اندازی پارک سالمندان در بوشهر

به گزارش آرانیوز از بوشهر، امیر‌حسین احمدپور صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک پیروزی غرورآفرین نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حمله موشکی صادق 2 به مواضع دشمن صهیونیستی اظهار کرد: این‌ عملیات، پاسخی کوبنده به جنایات اخیر رژیم غاصب و جعلی صهیونیسم است که مایه خوشحالی همگان شد.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری بندر بوشهر در ادامه با گرامیداشت روز جهانی سالمندان تصریح کرد: در تقویم جهانی، اول اکتبر هر سال مقارن با 10 مهر ماه، روز جهانی سالمندان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه سالمندی دوره‌ای از زندگی است، گفت: از جمعیت 1.2 میلیون نفری استان بوشهر، حدود 9 درصد معادل 107 هزار نفر سالمند هستند.

احمدپور تکریم سالمند را جزئی از ارزش‌ها دانست و تأکید کرد: با برنامه‌ریزی می‌توان دوران سالمندی را به بهترین دوران برای هر فردی تبدیل کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری بندر بوشهر با بیان اینکه سالمندان از محدودیتهای روحی و جسمی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: طراحی مناسب فضای سبز می‌تواند تا حد زیادی نیازهای روحی و روانی سالمندان را تأمین کند.

وی نقش مهم پارک و فضای سبز در جلوگیری از انزوای سالمندان ادامه داد: به این منظور پارک دوستدار سالمند بوشهر طراحی، اجرایی و افتتاح می‌شود.

احمدپور با اشاره به تخصیص اعتبارات لازم در ساخت پارک ویژه سالمندان بوشهر بیان کرد: این پارک در فضایی به مساحت بیش از 4 هزار مترمربع با امکانات ورزشی مناسب، تابلوهای آموزشی با موضوع سالمندان و سایر مناسب‌سازی‌ها، کتابخانه و میز پینگ‌ پنگ برای راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری بندر بوشهر اضافه کرد: برگزاری پیاده‌روی هفتگی برای سالمندان، ورزش صبحگاهی، مشاوره‌های گروهی و استفاده از کارشناسان مجرب در حوزه سالمندی از جمله برنامه‌های سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری بندر بوشهر در پارک دوستدار سالمند است.

 
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار