کد خبر: ۱۱۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
استاندار کرمانشاه:
«صحرایی» گفت: بدون هیچ تردیدی پیروزی از آن جبهه حق است. این وعده خداوند است و بزودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی خواهیم بود و این تازه آغاز اضمحلال این رژیم جعلی است.

این تازه آغاز اضمحلال این رژیم جعلی است

به گزارش آرانیوز از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در مراسم بزرگداشت ۸۳ شهید اهل سنت کرمانشاه، با بیان اینکه شب گذشته دل جهان مستضعفین شاد شد، اظهار داشت: امیدواریم بزودی شاهد و شریک نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

وی گفت: شب گذشته افتخاری به افتخارات استان کرمانشاه اضافه شد و ما هم در این عملیات غرورآفرین شریک بودیم و ده‌ها موشک از این استان به قلب رژیم صهیونیستی شلیک شد.

استاندار کرمانشاه گفت: بدون هیچ تردیدی پیروزی از آن جبهه حق است. این وعده خداوند است و بزودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی خواهیم بود و این تازه آغاز اضمحلال این رژیم جعلی است.

وی با بیان اینکه هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند مقابل کشتار مردم فلسطین بی تفاوت باشد، گفت: امروز همه موظف به جهاد تبیین هستیم و باید واقعیات دنیا را بگوییم تا همه با جنایات رژیم صهیونیستی بهتر آشنا شوند و تحت تاثیر دروغ رسانه‌های دنیای استکبار قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه خداوند ما را با اختیار خلق کرده و در طول زندگی دائما باید انتخاب کنیم، گفت: امروز هم در معرض انتخابی مهم هستیم و یا باید طرف ظالم باشیم و یا طرف مظلوم.

صحرایی با بیان اینکه برای انتخاب درست نیاز به زنده نگه داشتن یاد شهدا داریم، گفت: ما به شهدا نیاز داریم تا انتخاب درست آنان را در برهه‌های حساس یاد بگیریم و به نسل‌های بعد هم بیاموزیم. زنده نگه داشتن یاد شهدا به ما کمک می‌کند تا در طول مسیر زندگی انتخاب‌های درستی داشته باشیم و گمراه نشویم.

وی ادامه داد: مسلمان و مومن در طول حیاتش همواره باید یکی از این دو حالت را داشته باشد. یا اینکه شهادت را در آغوش بگیرد و یا اینکه در صف شهادت باشد، چه شهادت نصیبش بشود و چه نشود و امیدوارم خداوند همواره ما را در یکی از این دو حالت قرار دهد.

استان کرمانشاه ۹۸۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده که ۱۴۶۲ شهید اهل سنت هستند و از این تعداد ۸۳ شهید مربوط به شهر کرمانشاه می‌باشند.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای اهل سنت کرمانشاه تقدیر شد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار