کد خبر: ۱۱۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷
مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان آخرین وضعیت روند احداث پروژه مهم راهسازی در محور سمنان-سرخه را تشریح کرد و گفت: عملیات عمرانی این محور روزهای پایانی خود را سپری می‌کند.
عملیات عمرانی محور سمنان-سرخه به خط پایانی رسیده است

سیدمحمد حسینی طباطبایی در گفت‌وگو با آرانیوز در سمنان، با اشاره به اینکه وضعیت اجرایی پروژه محور سرخه-سمنان به طول 11.5 با پیشرفت فیزیکی 95 درصد در حال اجراست، گفت: مراحل پایانی عملیات عمرانی برای افتتاح و بهره‌برداری این پروژه به‌زودی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه باند جدید محور سرخه-سمنان در حال سپری کردن روزهای پایانی عملیات عمرانی خود است، افزود: نقطه ابتدایی و انتهایی اتصال جاده، تنها بخش عملیات عمرانی باقی مانده در این پروژه است.     

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با تأکید بر اینکه تعدادی از نیوجرسی های مورد نیاز این پروژه خریداری و در محور نصب شده است، ابراز داشت: پس از پایان عملیات عمرانی، ایمنی مسیر، استقرار نیوجرسی‌ها و نصب تابلو علائم و روشنایی در دستور کار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار خواهد گرفت.   

حسینی طباطبایی با اشاره به اینکه امیدواریم به زودی با افتتاح این باند جدید شاهد عبور زائران امام رضا(ع) از باند جدید محور سرخه-سمنان باشیم، گفت: به‌زودی شاهد افتتاح این محور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی پل شهرک صنعتی سمنان نیز در حال انجام است، عنوان کرد: در بازدیدهای میدانی به عمل آمده از این پروژه، اجرای عملیات رمپ خروجی نیروگاه شهید باکری، آبرو، طرح ایمنی و تکمیل عملیات باقی مانده مورد بررسی قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با شاره به اینکه اجرای لوپ (پیکر بندی) مربوط به ورودی از مسیر شرق (دامغان) به پل شهرک صنعتی  از جمله عملیات باقی مانده در تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان است، گفت: این موضوع به همراه رمپ خروجی مربوط به نیروگاه شهید باکری توسط پیمانکار پروژه در حال انجام است.

حسینی طباطبایی بیان کرد: تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان پس از 17 سال انتظار و در بهمن ماه 1402 با حضور معاون اجرایی شهید جمهور و در ایام الله دهه فجر افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید و هم‌اکنون تردد در مسیر سمنان-شهرک صنعتی و برعکس از طریق این تقاطع انجام می شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار