کد خبر: ۱۱۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
با حضور مدیرعامل پتروشیمی شازند، سالن غذاخوری جدید و مهمانسرای این شرکت در شهر مهاجران افتتاح شد.

با حضور دکتر خلیلی نیا انجام شد: افتتاح از سالن غذاخوری جدید و مهمانسرای شرکت پتروشیمی شازند/حمایت تمان قد شرکت پتروشیمی شازند از کارکنان خود

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، با حضور دکتر علیرضا خلیلی نیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند، سالن غذاخوری جدید و مهمانسرای بازسازی شده این شرکت افتتاح شد.

مدیرعامل پتروشیمی شازند در بازدید گذشته خود از اماکن فرهنگی، ورزشی و تفریحی این شرکت در شهر مهاجران به منظور رفاه حال کارکنان و خانواده هایشان، دستور بازسازی اماکنی نظیر: مهمانسرا شماره یک (مشتمل بر 10 اتاق)، مهمانسرا شماره دو (مشتمل بر 12 اتاق) و نیز سالن غذا خوری جدید به مساحت 500 متر مربع (شامل: سالن مسقف غذا خوری به متراژ250 متر، فضای باز به متراژ 200 متر و فضای بالکن به متراژ 60 متر) با استفاده از توان و ظرفیت داخلی شرکت را صادر کردند که این مهم توسط ایشان و تنی چند از معاونین و مدیران ارشد شرکت به بهره برداری رسید.

در این بازدید توضیحاتی مبوسطی از سوی معاونت توسعه منابع انسانی در خصوص فعالیت های انجام شده ارائه شد و دکتر خلیلی نیا از زحمات و تلاش کلیه واحدهای دست اندرکار تقدیر و تشکر کردند.

بازسازی اماکن فرهنگی، ورزشی و تفریحی شرکت پتروشیمی شازند در راستای میزبانی شایسته از مسابقات و المپیادهای مختلف ورزشی و نیز درآمدزایی در دستور کار قرار گرفت و بازسازی محوطه و فضای بیرونی واحد رفاه و امور اجتماعی و بازسازی و نوسازی کامل تاسیسات و تجهیزات استخر شرکت از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه می باشد.

شایان ذکر است بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، سالن غذاخوری جدید حداکثر تا پایان مهر ماه آماده خدمت رسانی به کارکنان شرکت می باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار