کد خبر: ۱۱۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انجام عملیات وعده صادق ۲ که از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه این رژیم انجام شد گفت: پاسخ بعدی ایران ویران‌ کننده است.
پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی ویران‌ کننده است

احمد عجم در گفت‌وگو با آرانیوز در سمنان، اظهار داشت: عملیات وعده صادق 2 قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را برای چندمین بار به رخ رژیم کودک‌کش اسرائیل و اربابان و حامیانش کشید.

وی افزود: باید این عملیات را به ملت عزیز ایران، شیعیان و مسلمین جهان و به ویژه محور مقاومت در لبنان و فلسطین تبریک گفت. آرزو می‌کنم خون شهیدان بزرگ، شهید هنیه و سید حسن نصرالله، در آینده نیز انتقام سختی را علیه اسرائیل رقم بزند.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران چه واکنشی در صورت تهدید شدن از سوی رژیم جعلی اسرائیل خواهد داشت، تصریح کرد: استراتژی جمهوری اسلامی ایران است و ما تاکنون به هر وعده‌ای که به دشمن دادیم یا هر تصمیمی که علیه دشمنان گرفته‌ایم، عمل کرده‌ایم.

عجم اضافه کرد: اگر رژیم غاصب صهیونیستی بخواهد دست از پا خطا کنند، حتماً پاسخ‌های ما ویران کننده‌تر و کوبنده‌تر خواهد بود و در این موضوع هیچ تردیدی نیست.

وی با اشاره به بیانیه قاطانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از انجام عملیات وعده صادق 2، افزود: در اطلاعیه غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از انجام عملیات وعده صادق 2 نیز این قاطعیت کشورمان نهفته بود.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به خیال خام خود دست به تخریب و عملیاتی علیه کشورما بزند، پاسخ‌های کوبنده‌تر و سنگین‌تری از آنچه که تاکنون از ایران اسلامی چشیده‌اند، به آنها داده خواهد شد.

به گزارش تسنیم، جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قوانین بین‌المللی و در راستای حق مشروع دفاع از تمامیت ارضی خود و در پاسخ به جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و ترور شهیدان اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله و سردار نیل‌فروشان در شامگاه دهم مهرماه، عملیات موشکی وعده صادق 2 را علیه این رژیم غاصب با موفقیت کامل انجام داد.

به رغم سروصدای فراوان رسانه‌ای صهیونیست‌ها در ماه های گذشته در مورد قدرت افسانه‌ای سامانه گنبد آهنین، پدافند هوایی این رژیم جعلی در عملیات وعده صادق 2 هم نتوانست موشک‌های ایرانی را که همچون باران فرو می‌ریختند، رهگیری کند تا شکست جدیدی را در کارنامه عملیاتی این سامانه پدافندی که رژیم اشغال‌گر میلیاردها دلار برای آن هزینه کرده بود تا با بهره‌گیری از آن خود را از حملات موشکی محور مقاومت در امان نگه دارد، ثبت شود.

پیش از این موشک‌های مقاومت فلسطین، لبنان، عراق و یمن این سامانه را شکست داده بودند و در عملیات وعده صادق 2 هم نوبت موشک‌های وعده صادق جمهوری اسلامی بود تا با منور کردن آسمان فلسطین اشغالی پیامی قاطع را به زمامداران صهیونیست برساند.

پاسخ ویرانگر ایران اسلامی نشان داد که مقاومت و ایران همچنان بر عهد خود مبنی بر زدودن رژیم اشغالگر و آزادی سرزمین فلسطین از لوث وجود صهیونیست‌ها و جلوگیری از ادامه تجاوز و هراس‌افکنی ارتش رژیم اشغالگر در فلسطین و لبنان پایبند است.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار