کد خبر: ۱۱۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان دستگیری عاملان شهادت ماموران پلیس در استان خبر داد.
دستگیری عاملان شهادت ماموران پلیس در سیستان و بلوچستان

به گزارش آرانیوز از زاهدان، سردار محمدرضا اسحاقی، اظهار داشت: در پی شهادت دو نفر از کارکنان انتظامی شهرستان گلشن توسط اشرار مسلح در اسفندماه 1401، دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، افزود: در این راستا با توجه به متواری و مجهول المکان بودن اشرار مسلح در پی تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی پلیس استان 2 عامل اصلی شناسایی و تلاش مأموران برای به دام انداختن آنان ادامه یافت.

وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده به پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود سرنخ هایی از زندگی مخفیانه متهمان به دست آوردند و در نهایت با تلاش پلیس و پس از رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های ویژه، 2 عامل اصلی شهادت شهید "پودینه" و شهید "شهرکی" را در جنوب استان دستگیر و در تحقیقات اولیه به درگیری مسلحانه منجر به شهادت ماموران اعتراف کردند.

گفتنی است، در نوزدهم اسفندماه سال 1401 شهید سرهنگ دوم "محسن پودینه" و شهید ستوانسوم "احسان شهرکی" حین ماموریت تامین امنیت مردم شریف شهرستان گلشن و درگیری با اشرار مسلح در اثر اصابت گلوله در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان توسط اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 
نظرشما
پربازدیدها