کد خبر: ۱۱۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان قزوین در امور زندانیان گفت: بازدید از زندان و دیدار چهره به چهره با زندانیان امری ضروری است و یکی از سیاست‌های راهبردی دستگاه قضایی بازدید از زندان‌ها و رسیدگی به وضعیت زندانیان است.
بازدید و دیدار چهره به چهره با زندانیان ضروری است

به گزارش آرانیوز از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری در جلسه بررسی وضعیت امور زندانیان در استان قزوین که امروز در محل سالن جلسات دادگستری کل استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بازدید از زندان و دیدار چهره به چهره با زندانیان امری ضروری است و یکی از سیاست‌های راهبردی دستگاه قضایی بازدید از زندان‌ها و رسیدگی به وضعیت زندانیان است که به صورت مستمر در استان قزوین صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: برنامه ساماندهی وضعیت زندانیان با هدف ارتقا وضعیت تحت نظرگاه ها، بازداشتگاه‌ها، زندان‌ها و کانون‌های اصلاح و تربیت با حضور مقامات قضایی در زندان انجام می‌شود تا زندانیان به صورت مستقیم و رو در رو مشکلات و خواسته های خود را مطرح کنند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان قزوین در امور زندانیان افزود: در نیمه نخست سال‌جاری قضات و مقامات قضایی استان 800 بازدید از زندان‌ها، تحت نظرگاه‌ها و کانون اصلاح تربیت بازدید کرده‌اند.

مظفری در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از مرخصی، درخواست بهره‌مندی از ارفاقات قانونی، استفاده از پابند الکترونیک، آزادی مشروط و غیره از مهم‌ترین درخواست‌های زندانیان بود که مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار