کد خبر: ۱۱۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
رئیس پلیس فتای مازندران گفت: با شناسایی ۵۳ مال‌باخته در پرونده کلاهبرداری اینترنتی متهم پس از اعتراف به برداشت ۴۰۰ میلیون‌ ریال و برداشت غیرمجاز از ۵۳ مال‌باخته با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
کلاهبرداری اینترنتی از ۵۳ نفر با لینک جعلی یارانه معیشتی

به گزارش آرانیوز از ساری، سامع خورشاد در جمع خبرنگاران گفت: پس از ارجاع یک فقره پرونده مبنی بر وقوع کلاهبرداری اینترنتی از یکی از شهروندان به مبلغ 400 میلیون ریال بررسی این موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس فتا پس از تحقیقات تخصصی دریافتند متهم با ارسال لینک یارانه معیشتی با دسترسی به‌حساب شخصی شهروندان، اقدام به سرقت می‌کرد. با شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از مناطق شهر تهران مأموران پلیس فتا پس از انجام هماهنگی قضایی متهم را در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای مازندران بیان کرد: در بازرسی از مکان متهم چند دستگاه تجهیزات رایانه‌ای و تلفن همراه که متهم جهت کلاهبرداری استفاده می‌کرد کشف شد
وی از شناسایی 53 مال‌باخته در این پرونده خبر داد و یاداوری کرد: متهم پس از اعتراف به برداشت 400 میلیون‌ریالی از حساب شاکی پرونده و برداشت غیرمجاز از 53 مال‌باخته با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار