کد خبر: ۱۱۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
رئیس کل دادگستری یزد پس از بازدید از پروژه بلوار ایرج افشار که اختلاف‌نظر بین شهرداری و دانشگاه یزد، اجرای آن را چند سال عقب انداخته، بر اهمیت تسریع این طرح و نقش آن در کاهش ترافیک اشاره کرد و گفت: اختلاف‌نظرها، نباید روند اجرایی آن را متوقف کند.
 اختلاف‌نظرها مانع اجرای پروژه ایرج افشار یزد نشود

به گزارش آرانیوز از یزد، حجت‌الاسلام حسین طهماسبی در بازدید از پروژه عمرانی بلوار ایرج افشار، به اهمیت تسریع در تکمیل این طرح با توجه به نقش آن در کاهش ترافیک منطقه غرب یزد اشاره کرد و گفت: نباید تفاوت سلایق و اختلاف نظر میان مسئولان، روند اجرایی این پروژه را متوقف کند.

رئیس کل دادگستری یزد افزود: استفاده از جاده کمربندی توسط شهروندان به‌جای مسیر دانشگاه خطرات زیادی به همراه دارد. به همین دلیل، احداث سریع این بلوار و پل هم‌سطح ارتباطی باید با همکاری نزدیک شهرداری و دانشگاه یزد انجام شود.

وی به لزوم تلاش مضاعف برای بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این پروژه اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت رعایت اصول مهندسی و استانداردهای لازم در پیاده‌روها و خیابان‌های بلوار، گفت: این معابر باید با توجه به افزایش جمعیت و ترددهای آینده شهر یزد طراحی شوند.

حجت‌الاسلام طهماسبی این اقدام را برای تأمین نیازهای آینده شهر بسیار حیاتی دانست.

این مقام قضایی همچنین بر اهمیت استفاده از دانش علمی و مهندسی دانشگاه یزد در اجرای پروژه تأکید کرد و  افزود: همکاری دانشگاه و شهرداری می‌تواند روند اجرای این طرح را تسریع کند.

وی همچنین به عبور بخشی از بلوار از اراضی دانشگاه اشاره کرد و این موضوع را دلیلی بر لزوم همکاری نزدیک‌تر این دو نهاد دانست.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار