کد خبر: ۱۱۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
مدیر دفتر مرکزی هماهنگی و نظارت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: خانه‌های جوان یکی از موضوعات اصلی و بستری برای فعالیت‌های هدفمند و گروهی جوانان است که با جدیت در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.
خانه‌های جوان بستر فعالیت‌های هدفمند و گروهی جوانان است

به گزارش آرانیوز از اراک، حجت الله رمضانی ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی اظهار کرد: ستادهای ساماندهی امور جوانان در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود و ریاست شورای عالی جوانان، رئیس جمهور است و طبق قانون ظرفیتی در نشست‌های ستاد ساماندهی امور جوانان فراهم شده تا قشر جوان  در نشست‌های مرتبط  حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه جوانان باید در این ستاد‌ها حضور داشته باشند تا بتوانند از حق خود دفاع کنند، افزود: خانه‌های جوان یکی از موضوعات اصلی و بستری برای فعالیت‌های هدفمند و گروهی جوانان است که با جدیت در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

مدیر دفتر مرکزی هماهنگی و نظارت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری طرح جهت (جوان، همت و تعالی) در سطح کشور، گفت: طرح جهت وضعیت خوبی برای پای کار آمدن جوانان و استفاده از ظرفیت این قشر برای حل مشکلات آنهاست که به طور حتم با توفیقات خوبی همراه خواهد شد.

رمضانی با بیان اینکه اعتبار لازم برای اجرای طرح جهت تامین شده، عنوان کرد: طرح جهت شامل سه مرحله شناسایی، آموزش و اجراست و در راستای حل مشکلات جوانان و کمک بیشتر به این قشر طراحی شده است،  این طرح تاکنون در شش استان کشور اجرایی شده است که در فاز نخست این طرح، بر اساس فراخوان جوانان علاقه مند در هر استان شناسایی و انتخاب و شروع به مسئله‌یابی در خصوص مشکلات موجود در منطقه خود می‌کنند.

وی فاز دوم را مربوط به آموزش‌های لازم در زمینه شناسایی مسایل زیرنظر اساتید مجرب دانست و خاطرنشان کرد: فاز سوم این طرح شامل اجراست و نماینده جوانان می‌توانند مسایل و مشکلات شناسایی شده و راهکارهای لازم را در ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح کنند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها