کد خبر: ۱۲۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، گفت: تحول در مدارس نیازمند معلمانی با انگیزه و توانمند است که با فعال سازی و همسوسازی تمام ظرفیت های مدارس، محقق می شود.
تحول در مدارس نیازمند معلمانی با انگیزه و توانمند است

به گزارش آرانیوز از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی ظهر امروز در اولین جلسه هماهنگی سرگروه های آموزش ابتدایی استان قزوین که در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های آموزشی به منظور کیفیت بخشی فعالیت‌ها و ارتقای تفکر سازنده در معلمان و دانش‌آموزان مورد پیگیری باشد.

وی ادامه داد: تحول در مدارس نیازمند معلمانی با انگیزه و توانمند است که با فعال‌سازی و هم‌سوسازی تمام ظرفیت‌های مدارس، محقق می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، افزود: حرفه معلمی به‌ عنوان یک شغل تخصصی و با ارزش است، از مهمترین شاخص‌های امیدآفرینی، انگیزه بخشی و توانمندسازی مدیران و معلمان به اشتراک‌گذاری تجارب در مدارس است.

پیگیری مطالبات معلمان بازنشسته 1400 در سازمان برنامه و بودجه 
سیاهکالی مرادی ضمن مهم و اساسی خواندن دوره ابتدایی، تصریح کرد: به عنوان سرگروه‌های آموزشی، با توانمندسازی معلمان، سعی کنید یادگیری را در سطوح اولیه حیطه شناختی متوقف نکنید، بلکه در تمامی حیطه‌های یادگیری و تمام سطوح به آموزش دانش‌آموزان بپردازید. 

وی با بیان اینکه ارتقای دانش، مهارت، عملکرد حرفه‌ای معلمان مدنظر قرار گیرد، بیان کرد: آموزش مهارت‌های زندگی از جمله آموزش تفکر انتقادی، نقد و بررسی کتاب‌های درسی و روش‌های تدریس را در دستور کار خود قرار دهید.

 
برچسب ها: معلم
نظرشما
پربازدیدها