کد خبر: ۱۲۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: رویت وقف نامه نخستین درخواست به حق مردم است که می طلبد در این زمینه همکاری لازم صورت پذیرد.
رویت وقف نامه اولین درخواست به حق مردم است

به گزارش آرانیوز از قزوین، جلسه پیگیری مشکلات زمین های اوقافی شهرستان قزوین به ریاست سالار آبنوش نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و با حضور ملکی پور فرماندار قزوین، حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و شورای کشاورزی و معتمدین روستاهای رزجرد، رشتقون، عبدل آباد، کورانه، حمید آباد و امامزاده اباذر در محل سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد.

سالار آبنوش نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار داشت: وقف به عنوان یک اصل دینی مورد پذیرش مردم متدین قزوین است و اصل وقف خدشه ناپذیر است.

وی ادامه داد: البته نارضایتی هایی درخصوص عدم شفافیت وقف نامه ها از سوی مردم وجود دارد که متولیان امر لازم است با مردم صحبت و این موارد را رفع کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رویت وقف نامه نخستین درخواست به حق مردم است که می طلبد در این زمینه همکاری لازم صورت پذیرد.

آبنوش خاطرنشان کرد: لازم است تا طرحی برای رضایت مردم و اجرای وقف ایجاد شود و وقف در استان کام مردم را شیرین کند و مردم از برکات این مهم بهره مند شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان بر بهره‌گیری از نظرات علمای استان ازجمله آیت الله عابدینی، آیت الله مظفری و آیت الله اسلامی در پیشبرد امور وقف به نفع مردم و رفع دغدغه و مشکلات مردم تاکید کرد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار