کد خبر: ۱۲۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:
سرهنگ پاسدار «غریبی» گفت: بخشی از جبهه ما در مقابل دشمن حضور در عرصه رسانه و مواجهه با جنگ تحریفی دشمن در مقابل دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رسانه یکی از عرصه‌های مهم مواجهه با جنگ تحریفی دشمن است

به گزارش آرانیوز بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر امروز در آئین تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نمایشگاه تجسمی دفاع مقدس یکی از اثرگذارترین برنامه های فرهنگی در استان بود که ان‌شاءالله این امر با حمایت مسئولین ودستگاها و با تجمیع ظرفیت های بیشتر در حوزه اجرا تداوم خواهد داشت.

وی در این خصوص افزود: ایثار، جهاد، مقاومت، شاخص‌ترین ارزش‌ها و مفاهیمی هستند که در فرهنگ دفاع مقدس نهادینه شده و شناخت آن توسط نسل جوان، غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را به نسل‌های آینده منتقل خواهد کرد.

سرهنگ غریبی با اشاره به اهمیت مواجه با دشمن در عرصه رسانه تاکید کرد: بخشی از جبهه ما در مقابل دشمن حضور در عرصه رسانه ومواجهه با تهاجم رسانه‌ای دشمن در مقابل دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر گفت: دشمنان با استفاده از شیوه‌های پیچیده تحریف در حوزه رسانه در بین نوجوانان و جوانان تاریخ انقلاب اسلامی به خصوص دوران دفاع مقدس را مورد حمله قرار می‌دهند که باید با استفاده از افراد آگاه و دلسوز در حوزه رسانه در مقابل این برنامه‌ریزی آنان ایستاد و مقابله کرد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار