کد خبر: ۱۲۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف ۲ شناور لنج با ۴.۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در سواحل مناطق شمالی استان بوشهر خبر داد و گفت: در یک هفته گذشته با تلاش مأموران مرزبانی ۱۱.۸ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد.
توقیف ۲ لنج با ۴.۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در بوشهر

سرهنگ ستاد عبدالله خسروی در گفت‌وگو با آرانیوز در بوشهر با اشاره به رصد شبانه‌روزی تردد شناورها در مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر اظهار داشت: تمام تردد شناورها همراه با محموله‌های آنان به‌صورت مستمر رصد و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و با متخلفان بدون اغماض برخورد قاطع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محموله‌های تجاری فاقد اسناد معتبر قانونی تحت پیگیرد قضایی قرار می‌گیرد گفت: کالاهای تجاری باید دارای اسناد قانونی باشد در غیر این صورت قاچاق محسوب و توقیف می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از ارتقا تجهیزات مرزبانی به امکانات پیشرفته خبر داد و تصریح کرد: امکان حضور مأموران مرزبانی به اعماق مختلف خلیج‌فارس فراهم است و با هرگونه تخلفات در سواحل استان بوشهر و مرز دریایی خلیج فارس برخورد می‌شود.

خسروی از شناسایی شناور حامل کالای قاچاق در مرز دریایی و سواحل بنادر شمالی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: مأموران مرزبانی استان بوشهر در اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند 2 فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق در اسکله بندر دیلم، شناسایی و متوقف کنند.

وی از کشف بیش از 5 هزار دست انواع پوشاک انواع پوشاک، هزاران قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی برقی از شناورهای توقیفی خبر داد و اضافه کرد: در این عملیات محموله‌های قاچاق به ارزش 4.6 میلیارد تومان توقیف و 2 متهم دستگیر و تحویل مقامات ذی‌صلاح شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به توقیف 2 فروند شناور در این عملیات تصریح کرد: در یک هفته گذشته با تلاش مأموران مرزبانی 11.8 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف و 4 فروند شناور توقیف شد.

 
 
نظرشما
پربازدیدها