کد خبر: ۱۲۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: نیروهای سرشمار برای اجرای این پروژه مهم و حیاتی‌ در استان جذب شده‌اند و آموزش های لازم را برای اجرای این پروژه مهم در هفته نخست آبان ماه خواهند دید.
سرشماری عمومی کشاورزی در خراسان شمالی انجام می‌شود

مرتضی بهزادفر در گفت‌وگو با آرانیوز در بجنورد، با اشاره به سرشماری عمومی کشاورزی 1403 اظهار داشت: مقدمات لازم برای اجرای هر چه بهتر سرشماری عمومی کشاورزی در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه فرآیند اجرای سرشماری کشاورزی آغاز شده است افزود: نیروهای سرشمار برای اجرای این پروژه مهم و حیاتی‌ در  استان جذب شده اند و آموزش‌های لازم را برای اجرای این پروژه مهم در هفته نخست آبان ماه خواهند دید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی تصریح کرد: با توجه به اهمیت پروژه و با توجه به اینکه اقتصاد استان بر پایه کشاورزی است تمامی دستگاه های اجرایی موظف به همکاری برای اجرای هر چه بهتر سرشماری عمومی کشاورزی 1403 هستند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ستادهای شهرستانی سرشماری عمومی کشاورزی تشکیل شده است گفت: اجرای طرح سرشماری کشاورزی با همکاری جهاد کشاورزی استان و مدیران شهرستانی در حال اجرا است و از دوازدهم آبان ماه عملیات میدانی ان به طور ویژه اجرا می شود.

به گزارش آرانیوز بر اساس قانون، سرشماری کشاورزی هر ده سال یک بار در کشور اجرا می‌شود که این سرشماری ششمین سرشماری عمومی کشاورزی ایران است.

 
نظرشما
پربازدیدها