کد خبر: ۱۲۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
استاندار خراسان شمالی گفت: هر دستگاه اجرایی پروژه‌ای با مشارکت مردم داشته باشد یقیناً مورد حمایت استانداری و استان قرار خواهد گرفت و نواقص قانونی آن نیز برطرف خواهد شد.
حمایت استانداری از اجرای پروژه‌های با مشارکت مردم‌

به گزارش آرانیوز از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد در نهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی در سال جاری اظهار داشت: مدیران دستگاه اجرایی استانی و شهرستانی ظرفیت‌های برنامه هفتم توسعه را با دقت مطالعه و در راستای توسعه استان به خوبی از آن بهره ببرند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای افزایش تولید با مشارکت مردم افزود: هر دستگاه اجرایی پروژه‌ای با مشارکت مردم داشته باشد یقیناً مورد حمایت استانداری و استان قرار خواهد گرفت و نواقص قانونی آن نیز برطرف خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه موضوعات استانی باید در درون خانواده و در داخل استان برطرف شود خاطرنشان کرد: حل مشکلات استانی باید در داخل استان انجام شود چرا که اگر از طریق مراجع قضایی و یا حقوقی پیگیری شود مطمئناً زمانبر و فرسایشی خواهد بود.

به گزارش آرانیوز در این نشست حاضرین در جلسه و مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران به تصویب مجتمع صنعتی و صنفی کلاغ آشیان بجنورد و تصویب مجتمع رفاهی بین راهی رای مثبت دادند.

 
نظرشما
پربازدیدها