کد خبر: ۱۲۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
بهمن عبداللهی به عنوان رئیس هیأت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.
رئیس هیأت ورزش روستایی چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

به گزارش آرانیوز از شهرکرد، در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی استان چهارمحال و بختیاری، بهمن عبداللهی به عنوان رئیس این هیات به مدت 4 سال انتخاب شد.

این مجمع به ریاست حسین مطیعی سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی و با حضور محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضا برگزار شد.

محمود سلیمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع با اشاره به نقش روستاییان در جامعه، اظهار کرد: روستائیان نقش اثرگذار در تولیدات و ایجاد خودکفایی در صنعت محصولات کشاورزی دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توجه به ورزش روستائیان و ایجاد شور، نشاط و شادی در بین این قشر تلاشگر یک امر ضروری است.

سلیمی، احیاء و توسعه فرهنگ ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی را مهم برشمرد و گفت: بازی‌های بومی محلی و سنتی برگرفته از فرهنگ کهن ایران اسلامی است و باید مورد توجه قرار گیرد و توسعه فرهنگ بازی‌های بومی و محلی در بین نسل جوان جایگاه ویژه‌ای دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان، ایجاد شادی و نشاط اجتماعی برای داشتن زندگی سالم را لازم دانست و خاطرنشان کرد: در راستای توسعه فرهنگ ورزش در 780 روستای استان باید با همدلی، تعامل و هم افزایی برنامه های راهبردی، مدون و موثر اجرایی شود.

 
نظرشما
پربازدیدها