کد خبر: ۱۲۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم کاری به مذهب و شیعه و سنی ندارد، گفت: در مسیر کار جهادی موانع زیاد است اما از آن می‌گذریم و مشکلات مردم را برطرف می‌کنیم.
خدمت‌رسانی به مردم کاری به مذهب و شیعه و سنی ندارد

به گزارش آرانیوز از سنندج، سردار محمد زهرایی پیش‌ازظهر امروز در جشنواره جهادگران که توسط بسیج سازندگی در سالن شهدای سپاه این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و محکومیت جنایات اسرائیل در غزه و لبنان اظهار داشت: نبرد کنونی بین انسان و کمتر از انسان و حیوان است. رژیم صهیونیستی بویی از انسانیت نبرده و با ددمنشی و خوی حیوانی بیمارستان‌ها، ساختمان‌های مسکونی و مدارس را مورد بمباران قرار می‌دهد در حالی‌که این جنایات در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه جبهه حق پیروز است، گفت: بلاد اسلامی علی‌رغم مجهز بودن دشمن با تجهیزات و فناوری‌ها، اکنون در بهترین موقعیت است چراکه جنگ، جنگ اراده‌هاست، مردم غزه علی‌رغم تقدیم 40 تا 50 هزار شهید همواره در صحنه هستند، اتفاقی که همانند عاشوراست.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: در تمدین نوین اسلامی جریان‌های مولود انقلاب تاثیرگذار و پیروز خواهند شد، جریان جهادی کشور امروز فناوری نوین انقلاب بوده و سرمایه‌هایی درست می‌کند که جغرافیای هدف خود را به سمت هدف موعود پیش می‌برند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود احداث خانه، رضایت‌مندی مردم و اهدای جهیزیه به زوجین جوان و خدمت‌رسانی را مصداق فرد جهادگر عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند که فضای 85 درصدی کشور را برای خدمت‌رسانی باز کنید.

زهرایی با ذکر اینکه خدمت‌رسانی به مردم کاری به مذهب و شیعه و سنی ندارد، بیان کرد: مسلمانان دشمن مشترک دارند، جریان جهادی ناچار است که در جهت خدمت‌رسانی که منجر به تمدن‌سازی نوین اسلامی است، گام بردارد.

وی با بیان اینکه نگاهمان در کار جهادی از رشادت، شجاعت تا شهادت‌ است، اظهار کرد: در مسیر کار جهادی موانع زیاد است اما از آن می‌گذریم و مشکلات و دغدغه‌های مردم را برطرف می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خاطر نشان کرد: آنقدر کار و وظیفه زیاد است که علی‌رغم اقدامات انجام شده اما باز احساس می‌کنیم که کاری انجام نشده است. امیدواریم که بتوانیم در جهت تحقق اهداف سازمانی بیش از پیش گام برداریم.

زهرایی عنوان کرد: امیدوارم که مدیون خون پاک شهدا نشویم و بتوانیم با کار جهادی و محرومیت‌زدایی بیش از پیش مشکلات روستاها را برطرف کنیم.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار