کد خبر: ۱۲۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
در مراسم طلاریزان و به منظور حمایت از جبهه مقاومت، بانوان زنجانی یک کیلو و ۷۱ گرم و ۸۳۵ سوت طلا، به مردم لبنان، فلسطین و غزه اهدا کردند.
بانوان زنجانی یک کیلو طلا به جبهه مقاومت اهدا کردند

به گزارش آرانیوز از زنجان، بانوان زنجانی در مراسم طلاریزان و به منظور حمایت از جبهه مقاومت یک کیلو و 71 گرم و 835 سوت طلا، به مردم لبنان، فلسطین و غزه اهدا کردند. این مراسم با همکاری امور بانوان تبلیغات اسلامی استان و هیئات مذهبی بانوان و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در امامزاده سید ابراهیم(ع)‌ برگزار شد و بانوان زنجانی در حمایت از جبهه مقاومت کمک های نقدی و غیرنقدی خود را در قالب طلا، سکه، نقره، پوشاک و دیگر اقلام به مردم لبنان، فلسطین و غزه اهدا کردند.

در این مراسم یک کیلو و هفتاد و یک گرم و 835 سوت طلا، بیش از سه میلیارد ریال کمک از طریق پرداخت با کارتخوان، بیش از 2 میلیارد ریال کمک نقدی، بیش از 20 میلیون ریال ردمظالم، 100 دلار، چهار عدد ربع سکه و یک عدد سکه تمام طرح جدید، 75 گرم نقره، فروش آش به مبلغ 26 میلیون ریال، فروش نان و فطیر به مبلغ 29 میلیون ریال جمع آوری شد.

در این مراسم حجت الاسلام مصطفی حسینی امام جمعه زنجان با تقدیر از این حرکت بانوان در حمایت از جبهه مقاومت گفت: جهاد در راه خدا تنها تقدیم جان نیست بلکه کسانی که امکان حضور در جبهه های جنگ را ندارند می توانند از طریق کمک مالی در راه خدا مجاهدت کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در صحنه بانوان زنجانی همواره مورد توجه بوده است و بانوان پایتخت شور و شعور حسینی در عرصه‌های حساس و اثرگذار همواره حضور جدی دارند.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار