کد خبر: ۱۲۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
دادستان عمومی و انقلاب خواف با هشدار به مسئولان و دست‌اندرکاران پروژه فاضلاب شهری گفت: نباید اجازه داد کار به بهانه‌های مختلف متوقف شود، زیرا تعلل در اجرای این پروژه، حقوق بیت‌المال را تضییع می‌کند و دادستانی با جدیت با این موضوع برخورد خواهد کرد.
دادستان: با تعلل در اجرای پروژه فاضلاب خواف برخورد می‌شود

به گزارش آرانیوز از خواف، سید محمد رسولی در نشست با مدیران، ناظران و مشاوران پروژه فاضلاب شهری خواف با اشاره به نارضایتی‌های اخیر مردم شهرستان مرزی خواف گفت: تعلل در اجرای این پروژه، حقوق بیت‌المال را تضییع می‌کند و دادستانی با جدیت با این موضوع برخورد خواهد کرد.

وی افزود: برای جلوگیری از خسارت و آزار به شهروندان شهرستان خواف، باید مشاوران و ناظرین با دقت بر مسیرهای لوله‌گذاری شده نظارت کرده و در صورت نیاز به ترمیم اقدام کنند.

دادستان خواف با تأکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه گفت: این طرح مهم زیست‌محیطی باید هرچه زودتر به پایان برسد و مسئولان نیز با اضافه کردن تجهیزات و نیروی مورد نیاز، موانع موجود را برطرف کنند.

در این نشست سرپرست فرمانداری شهرستان خواف، مدیر آب و فاضلاب شهرستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر نیز حضور داشتند.

مرکز شهرستان خواف با 123 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان در فاصله 267 کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب خراسان رضوی واقع است.

 

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار