به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، در این اجلاس سراسری ارتقا سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان، رعایت حقوق مصرفکننده، آشنایی با تکنیکهای جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاههای اقتصادی، تولیدی و خدماتی، راهکارهای افزایش سهم بازار، انتقال دانش و تجارب متخصصین، مسوولین و نخبگان مدیریت ایران، اشاعه فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بینالمللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرفکننده در بین آحاد مردم در شرایط ایدهآل ملی، منطقهایی و شرایط بحرانی، افزایش فضای رقابتی در شرایط مختلف با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات با کیفیت برتر، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با مشارکت مردم، ارایه راهکارهای نوین جهت برآورده نمودن این اهداف، نقش مشتریمداری و شیوههای نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژیهای سازمان بهمنظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان از جمله شاخصها و مباحث مطرح شده بود که مورد توجه قرار گرفت.
در این اجلاس سراسری از شرکتهای برتر صنعتی که توسط کمیته علمی که متشکل از دکتر مهدی صبوریزاده مشاور وزارت اقتصاد و دارایی، دکتر بیگپوری عضو هیات نظارت و توسعه وزارت کشور، دکتر ایمان مصدری رییس سازمان متخصصین و مدیران ایران، مهندس دهقان رییس اسبق اداره کارآفرینی کل تهران و دکتر مهدی باغبان رییس کانون ارزیابی شایستگی مدیران، انتخاب و به مرحله نهایی رسیدند، تجلیل به عمل آمد.
در این اجلاس بر اساس ارزیابیهای انجام شده توسط کمیته علمی، شرکت فولاد اکسین خوزستان توانست در چهارچوب محور مشتریمداری، تندیس زرّین رضایتمندی مشتری را در سطح ملی دریافت نماید و از این شرکت در جهت اعتلای فرهنگ مشتریمداری، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
شایان ذکر است انتخاب شرکتهای برگزیده این اجلاس ملی، هر ساله براساس ارزیابیهای دقیق صورت گرفته از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی برتر کشور پس از بررسی شاخصهای مختلف از جمله محرکههای کیفی، قیمتگذاری، مدیریت رسیدگی به شکایات، مکانیزمهای رضایتمندی مشتریان، برندینگ و مدیریت ارتباط با مشتریان، برخورد معتمدانه با مشتریان و وفاداری مشتریان توسط کمیته علمی انجام میشود.
فولاد اکسین خوزستان به عنوان برترین صادراتکننده نمونه کشوری در تلاش است تا ضمن توجه ویژه به بحث تولید، نگاهی ویژه به تعامل با مشتریان داشته باشد و همیشه یکی از اولویتهای این شرکت بحث جلب رضایت مشتریان است.