به گزارش آرانیوز این کتاب که با هدف پایداری ارتباطات سازمانها و شفافیت و نگرشی صحیح به حوزه روابطعمومی به ویژه در بخش صنعت در ۱۲ فصل به رشته تحریر درآمده است، ضمن پاسخ به این پرسش که روابطعمومی صنعتی چیست و چه تفاوتهایی با سایر روابط عمومیها دارد به تعریف اهداف استراتژیک و اولویتهای این بخش میپردازد.
شایان ذکر است، مدیریت ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، مدیریت ارتباطات مردمی، مدیریت ارتباطات بحران و مدیریت ارتباطات رسانهای از جمله سرفصلهای مهم کتاب مذکور میباشند.