کد خبر: ۱۲۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۳
دبیر مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تکمیل سه پروژه مبتنی بر هوش مصنوعی در مراکز ارتباط ۱۲۲ در بهبود کمی و کیفی خدمات به مردم تا پایان امسال خبر داد.
راه‌اندازی پروژه‌های هوش مصنوعی در شرکت آب و فاضلاب

به گزارش آرانیوز  از بوشهر، مهدی سوری صبح امروز در بازدید از اکیپ‌های حوادث و اتفاقات و مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب این استان، اظهار کرد: به‌کارگیری فناوری‌های نوین به‌ویژه هوش مصنوعی در تعامل دوسویه با مشترکان، تحول بزرگی در نحوه نظارت و خدمت‌رسانی ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه سه پروژه هوش مصنوعی در مراکز ارتباط 122 شرکت‌های آب و فاضلاب به مراحل نهایی رسیده است گفت: استقرار فناوری‌های نوین از جمله هوش مصنوعی در مراکز 122 تحول اساسی در کیفیت نظارت و خدمت‌رسانی ایجاد خواهد کرد.

دبیر مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: استقرار نسل پیشرفته مرکز 122 با نام AG 122 تا پایان سال جاری در چندین استان به پایان خواهد رسید.

سوری، این مهم را به‌عنوان راه‌اندازی نخستین مرکز تماس هوش مصنوعی در صنعت آب کشور دانست و بیان کرد: با اجرای این پروژه‌ها، نخستین مرکز تماس پاسخگویی با هوش مصنوعی و سامانه رصد و پایش ناوگان حوادث و اتفاقات هوشمند در صنعت آب کشور راه‌اندازی خواهد شد و پس از بهره‌برداری، این فناوری‌ها به سایر استان‌ها تعمیم می‌یابد.

وی تأکید کرد: ترکیب نیروی انسانی آموزش دیده با فناوری‌های دیجیتال، هوشمندی سازمانی و مشتری‌مداری را ارتقا می‌دهد و استفاده از حاکمیت داده و هوش تجاری در مراکز 122 تحلیل‌های ارزشمندی برای بهبود خدمات ارائه می‌دهد.

سوری، از تعمیم این فناوری‌ها به سایر استان‌ها پس از بهره‌برداری موفق خبر داد و تصریح کرد: نشان تجاری 122 به عنوان اولین استاندارد صنعتی در این حوزه، تضمین‌کننده خدمات پایدار آبرسانی و دفع بهداشتی فاضلاب است.

وی در پایان از تلاش شبانه‌روزی همکاران در سراسر کشور برای به‌کارگیری آخرین تکنولوژی‌ها در جهت حفظ سرمایه ملی آب تقدیر کرد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار