کد خبر: ۱۳۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۴ - ۱۳:۵۴

تحول دیجیتال در بیمه دی حوزه فعالیت نمایندگان را گسترش داده است

تحول دیجیتال در بیمه دی حوزه فعالیت نمایندگان را گسترش داده است

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دی هادی عبداللهی گفت: نمایندگان همواره نقش محوری در تقویت برند و رضایتمندی مشتریان ایفا می‌کنند.
وی در ادامه با ابراز خرسندی از تعامل روزافزون ستاد و شبکه فروش در بیمه دی، این هم‌افزایی را عامل کلیدی موفقیت شرکت در فروش و خدمات پس از فروش دانست.

ارائه خدمات بر بستر دیجیتال ضرورتی اجتناب ناپذیر است

مدیر عامل شرکت بیمه دی با تأکید بر اهمیت اقتصاد دیجیتال در فضای کنونی کسب‌وکار، گفت: حرکت به‌سوی ارائه خدمات بر بسترهای الکترونیکی دیگر یک انتخاب یا اقدام نمایشی نیست، بلکه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.
عبداللهی اظهار داشت: بیمه دی نیز با راه‌اندازی سوپراپلیکیشن «دِی‌دار» گام‌های مؤثری در این مسیر برداشته و موفق به افزایش رضایت بیمه‌گذاران و گسترش حوزه فعالیت نمایندگان در وسعت بیشتر شده است.

گزارش خطا
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار